2007年10月13日星期六

辛苦的一天‧邂逅‧久違了的地方

嘩!睇下有冇野食先~


你識唔識玩架~



好似好好味咁喎!梗係喇~寶礦力是也~



上星期日,在BBQ中知道有一個朋友買

有折扣,因為老公有對波鞋快爛想對新波鞋,朋友比了一張
我!有好野緊係搵埋其他人分享喇!由於到期日是後天(15-10-07),有些朋友唔得閒、有些沒有想買的東西、有些又時間不夾,結果‧‧‧約阿嫂去(幫肥阿哥買鞋),而肥阿哥好似有事唔去,肥仔到時先算,娣婦緊係睇肥仔喇!尋日肥仔決定去,我地就約了時間、地點,一齊食完lunch才出發。


今日為了明天另一班〝十月份生日〞的朋友整了一個〝藍莓芝士餅〞

而遲到左少少,點知只得娣婦一個到左,阿嫂&肥仔與阿B在途中就到,正當我和老公睇緊食乜時,老公突然話:「點解你係到?」,我枱頭一看:「唉!係喎~你唔係唔黎架咩?」,原來老公聽到把聲好似肥阿哥,轉頭一看~真係,但係肥阿哥講緊電話~冇理我地,過左一陣阿嫂&肥仔亦都到了。後來肥阿哥話係原本去〝BBQ〞,但唔想去,梗係我地吸引D~有阿B係到麻,今日差不多都是肥阿哥抱阿B。


我地搭地鐵去〝尖沙咀〞,這是阿B第2次搭地鐵,到達〝新港~賴茄專門店〞,沒有老公想買的那對

,很快便睇完~沒有收鑊,轉去〝海港城港威〞,但這間好像是買特別版~又是沒有收鑊,跟住折返〝新港〞再睇,在途中去了〝City Super〞買野。後來肥阿哥有睇〝arm〞,但老公又睇唔〝arm〞,所以我就問店員〝柏麗大道〞會唔會多款D呢?答:「會」,聽到就立即起程去。去到又係咁上下,都是沒有老公想買的那對,亦都冇肥阿哥想買的一對,但有我、老公可買可不買的2對,我提意行返去〝新港〞買肥阿哥〝arm〞的一對,在他們猶豫時,老公說:「回家搭〝的士〞都要行回這邊。」,你地搭〝的士〞,我與老公搭巴士,在肥阿哥家會合
。」,在一日內第3次行入這間舖,今次終於有收鑊,沒有我可買可不買的那對,老公有試過可買可不買的鞋,但尺碼不合穿。今日只是我、老公、娣婦沒有收鑊,因為娣婦不喜歡〝賴茄〞。


我與老公行去搭巴士再轉巴士回去

,在沿途行經的地方就是我以前返工附近,當然有經過以前公司樓下,再加上天色已黑,令我感受更深
,使我想起以往的〝人和事〞,這一切已成了我的追憶。我已很久沒有踏足過這地,這裡隨著〝日漸進步〞變了很多,變了後又是另一翻景象,不能尋回,但我依然沒變。其實,有改變好還是沒改變好呢?


今日行到2隻小腿都好繃緊,大家都行到好疲倦,不過好在都有收鑊,唔係真係唔好意思,好似〝老點〞佢地出黎咁,我知佢地唔介意

,但都唔係咁好架麻!


肥阿哥係〝City Super〞買~



我地的晚餐~



唉!眼都唔眨既~



沒有留言:

發佈留言