2007年10月27日星期六

挽回信心~金寶焗芝士白汁長通粉 (內附食譜)


原本我都冇諗住寫這篇網誌,但係我今日的〝芝士長通粉〞令我挽回信心,所以令我有衝動寫出黎。


尋日我與老公每人一兜,但係老公都吃左一半,而我就食左1/3,因為汁唔夠好乾,我與老公都覺得唔好食,仲覺得自己整這款簡單款式越黎越難食,真係冇乜心機。


今日我就再去買多罐〝金寶湯〞做汁,我一向都係用〝金寶湯〞當白汁~方便快捷。再將尋日用剩的煙肉全部爆到〝脆卜卜〞,因為老公鍾意食。嘩!好多汁、好味好多,老公覺得唯一不足是芝士不夠香,因為買唔到〝Parmesan Cheese〞冇法喇!用左普通片裝〝卡夫芝士〞。


金寶焗芝士白汁長通粉


材料:


長通粉                            1


金寶湯 (任何味道)       2


                                    1


配料:


煙肉                                1


磨菇 (切片)                   1 ()


雞扒                                1


雞扒醃料:


                                    少許


                                    少許


豉油                                少許


老抽                                少許


生粉                                少許


                                    少許


麻油                                少許


胡椒粉                            少許


做法:


1.            將雞扒洗淨,抺乾水,再醃雞扒,備用。


2.            長通粉出水,備用。


3.            將一部份煙肉爆炒至〝脆卜卜〞,備用。


4.            配料分別爆香後,加入長通粉一起炒勻,再加〝金寶湯〞和水兜勻。


          *試味,若味道不夠,再加味。


5.            再放入錫紙兜內,舖上芝士。  


6.            250℃焗15分鐘或芝士微燶。


7.            最後放上煙肉焗多一陣,即成。


1 則留言:

  1.  (= -=")
    [版主回覆03/20/2008 14:06:00]賣相好恐怖咁,但味道唔錯架!

    回覆刪除