2007年9月30日星期日

〝同屋住〞搬屋記~

尋日一早就打爛了老公的嘖壺,之後又坐左一架〝蟻冷〞咁慢既巴士

,所以我同老公講:「今日唔多。」,結果真係唔多好。

我地一班朋友約好了幫

〝同屋住〞搬屋,一齊吃過早餐後就
,女的負責執拾和包裝餘下的雜物、男的負責搬搬抬抬,在大家的同心協力下好快就攪掂。
〝同屋住〞亦都找了2個同事幫手,其中一個同事就載女仕們、2個小朋友、一隻狗就去新屋清潔、執拾。其他人就留在舊屋等另一個朋友到來接貨去新屋。到達新屋後同事回程預備一陣再接載他們來。

我們分工合作清潔、執拾新屋

,最後在清潔地下時,各人都脫了鞋、襪,手執一塊布齊齊
抺~抺~抺~好似〝阿信〞一樣。抺完後貨還未到,大家都坐在地上休息、傾計,新屋還有工程未整完,最重要是冷氣未裝、熱水爐裝左未整、電視未駁。老公打來已到了樓下,我地即刻洗腳穿鞋落樓,除〝同屋住〞老婆外,因為她要睇住小朋友和隻狗,因為〝同屋住〞住的層數電梯維修,所以變了有多左人 用同一部電梯,要花很多時間等電梯,所以我就提意行樓梯~都係5層啫,但〝同屋住〞老婆話唔好行樓梯要兜來兜去,最後都係等電梯。

他們已卸了一些貨在地上,我地3個女子就搬了一些東西在等電梯,由於等了很久,所以另一個朋友又回去拎多一些,但她未回來電梯已到,我就一個人搬住D上去,而另一個在看守東西。我還未放下東西,〝同屋住〞已隨後來到,我轉身走時,〝同屋住〞問我去邊,我行上一層搭電梯,但〝同屋住〞話行樓梯,大家背著2邊行,我等緊電梯時,決定都係行樓梯,因為有個識帶我行,咁一陣我又可以自己行會快過搭電梯,我立刻跑樓梯追〝同屋住〞,行樓梯真係仲快過搭電梯。之前我以為行樓梯要兜來兜去意思是每行落一層都要行去對角再落,因為這大廈是〝井字型〞,原來是一路轉一路落而矣。落到去見到2個女朋友在電梯內和其他住客,他們不斷將貨搬入電梯,最後老公就跟埋入埋電梯,這是正正式式的第一轉上貨。

我地繼續將貨搬入大堂,所以我就用雙手拎細件的東西行樓梯上。我見到其中一個女朋友搬貨入屋,跟住我行上一層幫手搬,但唔見貨又唔見另一個女朋友&老公,原來佢地有3個人,一個在上一層電梯口看守貨,老公負責將貨由電梯運送到對面的樓梯,另一個就將貨搬落下一層入屋,當然重的由老公負責搬。我去到電梯口拎我能力範圍內的貨,差不多搬完時,我與2個女朋友行樓梯落去再幫手搬,老公繼續搬餘下的,之後〝上上落落〞我都係行樓梯。搬晒野後,還有一樣等待男仕們做的,就是嵌床。

在晚飯時,當咬第一口牛仔骨時有沙,唔通剛才吃炒蜆的?再吃第二口時又有沙,在我口內吐出一粒白色東西。唉!我隻牙有野插住,但又掹唔到。我再拎粒白色野睇,唔係喎好似係隻牙的一部份

,弊啦!要去補牙喇!我自從換完恆齒後,沒有整過牙,只是洗過一次牙。之後,我都冇食野,因為冇心機。

吃過晚飯後,回新屋〝耍樂〞,因為要,結果

〝同屋住〞打和,而我與老公就一家輸2家。我們送給〝同屋住〞的入伙禮物是〝梳化〞,所以約好了明天一齊睇〝梳化〞,跟住就即刻回家洗白白,因為今日出左好多汗攪到個身濕完又乾、乾完又濕。

回到家中老公說:「剛才在馬會買波〝禁〞錯制,原本可以補償輸了的耍樂錢,但而家冇lu。」,仲有今早老公與朋友一齊搬野差些一次過夾暴4隻手指,好在縮得快,尋日真係〝黑到震〞。


沒有留言:

發佈留言