2007年9月4日星期二

預祝生日※〝豬腳〞~黑黑黑

2 September 2007

上次整過焗藍莓芝士餅

還有〝藍莓〞&〝藍莓醬〞未用完,所以我決定再整多次。
在我決定整焗藍莓芝士餅後,老公對我講朋友約了2/9(星期日)一齊〝耍樂〞,咁樣個蛋糕一定可以食晒喇!Yeah~


係尋日我已經整左

焗藍莓芝士餅由於我不想保存藍莓材料太耐,我就將一D〝藍莓〞加入蛋糕內,其他〝藍莓材料〞全部都放在蛋糕上,所以今日我只係整〝唧花果醬曲奇
。早上朋友來到時說今日幫我和〝高佬〞預早慶祝生日,因為〝高佬〞與我都係同年同月,不過我大〝高佬〞2日。老公與朋友
〝耍樂〞,我就在廚房整〝曲奇〞
,原本我係完成工程後才去耍樂,但老公在中途已救求,因為老公沒有出沖,全部都係輸自摸已輸約100大元,所以我就間中打一舖。

我地吃完晚飯
,再回去
〝耍樂〞,去左茶餐廳叫餸食飯,其中一個朋友既大女扭計唔肯食飯
,我吃完飯後抱了她出去氹氹走走,我地勾好手指尾一陣回去就要吃飯,她真的吃了還未吃完的飯。原本〝高佬〞&女朋友食完飯就走,因為佢地住得遠,但〝高佬〞女朋友知道有
焗藍莓芝士餅就話唔走住,要食埋蛋糕才走。

回到家後,我就將焗藍莓芝士餅分給各朋友享用

,朋友
吃過後都說好,但老公話比上次的有一些怪~可能係〝藍莓材料〞太多的關係,而唧花果醬曲奇〞都不錯。但係我放在碟內
,唔記得用保鮮紙封好,所以淋左少少,我都拎左一D回家

大家結了之前的〝耍樂數〞後,結果係輸家是今日2位〝豬角〞,我仲要係大輸家,〝高佬〞&女朋友走了,我地就再打多四圈,這四圈我是大贏家,但都係贏返之前輸的1/3。總括黎講都係2個〝豬角〞都係輸家。


沒有留言:

發佈留言