2007年9月1日星期六

唧花果醬曲奇 (內附食譜)


今日與朋友聚會,我不再說前提事,請去〝預祝生日※〝豬腳〞~黑黑黑〞睇下喇!今次整既〝曲奇〞
明顯比之前好,在我整既時候不知那裡傳來〝蛋散〞的味道,到整好後其中一個朋友話好食,但係咪用〝豬油〞做,我的〝豬油〞早已用完,只是用了〝軟植物牛油〞,當我吃了一口後,我都覺得好似用〝豬油〞做,才知道剛才的〝蛋散〞味是我的曲奇味道。

形狀係咪好怪呢?

唧花果醬曲奇

食譜來自:專業糕點製作

材料:(45)

軟牛油    Butter (Softened)                              225

糖霜 Icing Sugar                                                100

雞蛋 Egg                                                               1

麵粉(過篩) Plain Flour (Sifted)                       300

士多啤梨果醬 Strawberry Jam                      200

* 原食譜用〝黑加侖子果醬〞Blackcurrant Jam

做法:

1)      牛油、糖霜打起。

2)      加入雞蛋,繼續打起至鬆軟狀。

3)      加入麵粉,拌勻。

4)      把菊花形唧咀放入唧袋內。

5)      將材料放入唧袋內。

6)      焗盤鋪上焗爐紙,唧出圓形。

7)      用手指在中央輕輕按一下,放入預熱170度的焗爐內,焗約18分鐘。

8)      果醬攪軟放入唧袋內。

9)      唧在已焗至金黃色的曲奇中央。

10)  放回預熱的焗爐內,焗約3-5分鐘。

* 唧袋用兩張摺,較厚及不易爛;果醬可選用自己喜愛的味道。


1 則留言:

  1. 你好, 你做的曲奇很不錯啊!! 我是做餅新手,也試做了果醬曲奇, 不過我是用手指督洞的~ 有空來我Blog交流下吧, 謝謝!!! By Yoyo~
    [版主回覆09/29/2008 09:34:00]我都係用手指篤窿架!好丫~冇問題。

    回覆刪除