2007年9月16日星期日

意外的生日禮物



唔小心比焗盤燙傷少少,好似用籐條打咁!


尋日經過麵包舖,就諗起有盎整蒜蓉包醬係雪櫃開左好耐未用晒,所以買左方包,預備明天整蒜蓉包做早餐。

今日我一早起身,但訓到好似隻豬既老公還未起身,唯有寫Blog、執屋,等待老公一齊食早餐,跟住夜晚回家吃

〝中秋節晚餐〞。老公電話突然響起
,原來係
肥仔~你地係邊丫?一陣會去邊?老公未起身
,一陣冇地方去,咩事?
冇丫,咁我一陣可能去肥阿哥到。我掛線後,老公就問我邊個?咩事?我叫肥仔如去肥阿哥到就打比我,跟住老公就起身。

我等老公刷牙

、洗臉後就開始整早餐,老公話唔要蒜蓉包,要食奶醬多,吓!我即刻望住佢,好在我搽左一塊啫。肥仔又打黎,肥阿哥&阿嫂出左街一陣返。食完、洗埋後就向肥阿哥屋企出發

我見到阿B一個人坐係〝梳化〞睇電視又踢踢腳~好嘆,肥仔&娣婦食〝碗仔翅〞,原來係頭先阿嫂幫佢地買。唉!唔見肥阿哥既,阿嫂話肥阿哥係〝金魚舖〞蒲未返。我開始覺有D餓,所以叫肥阿哥幫我&老公買〝碗仔翅〞~Yummy

成日都走去攪伯伯影音。弊!而家仲識開添,要快D掹插蘇。

阿嫂從我身後拎左樣野出黎,嘩!原來是送給我的

〝生日禮物〞
,我真的好開心,因為人大左漸漸沒有送禮物,只是聚餐而矣。除了開心之餘,我緊係有講
〝多謝〞喇!我睇到個袋就有一些疑問,再拆開睇禮物,有
〝米奇隔熱手套〞〝米奇〞頭形板,我細心一看,唉!〝米奇〞板隻耳仔有〝Resort〞字喎,我諗起有架〝米奇車車〞都係有〝Resort〞字,但只在〝東京迪士尼〞發售。

我:係咪係〝迪士尼〞買架?

阿嫂:係丫!係〝東京迪士尼〞買。

我:哦!你幾時去黎丫?

阿嫂:唔係。剛剛有同事在日本,我記得果到好似分〝文具〞、〝浴室〞、〝廚房〞‧‧‧等等,是不同店舖,所以就叫同事幫我去〝廚房部〞,隨意幫我買D回來。

我:哦!塊藍色板咩黎架?

阿嫂:係〝枮板〞。

我:我會用相架鑲起,因為我實在唔捨得用,萬一整花左點算呢?

媽媽我又要打機。

阿B眼訓左好耐都唔訓,四圍走,見到娣婦打機又走去搶,所以我就提意玩

〝Wii〞,咁樣阿B就會定定坐係到,又可以睇到攰訓覺。點知!隻眼差不多得返條線,點都係唔訓,真激死。我地見阿B唔訓就打道回家食晚飯,食飯時阿B曳比肥阿哥話,阿B即時扁咀想喊,肥阿哥叫阿B飲水,阿B又飲,叫佢大啖D飲又真係大啖D飲,真係笑死我地。

睇下個樣幾慘!


2 則留言:

  1. 每個小朋友在家都應有個人要怕, 唔係會無人治. 雖然, 啊B好似好怕你的大哥, 其實他喜歡他就真, 否則不會那麼聽話. 我家這個角色當然是我的細老, 卓穎的叔叔啦. 只要卓穎多手, 我地就話這些東西是叔叔架. 那樣, 她就唔會手多多啦. 不過, 她都很喜歡叔叔, 每日會叫叔叔起身返工. 

    回覆刪除
  2. 這是偶然的事,現在阿B好似什麼人都不怕,我想最怕就可能係肥阿哥&肥仔(怕可能是10年一次),佢曳我打到佢手板仔紅都不怕~我不是好大力,是輕力,可能是連續打幾下。 我諗阿B大D會好些,因為懂事一些,他現在尤如一個〝小惡霸〞、無黃管。

    回覆刪除