2007年9月29日星期六

老公幫人、我得益

美味〝冬陰公〞~



原定上星期六,老公同事約好老公幫他搬櫃、拆櫃、嵌櫃,我一聽到就即刻問老公:「你同事老婆會唔會煮

〝冬陰公湯〞架?」老公話唔知
。因為老公之前做過
〝傢俬〞Sales,所以朋友有關這方面的事宜都會找老公幫手,但因同事的〝網球手〞病發,所以改期今日行動,可是他的手還未好,所以搵多左一個同事幫手。尋日我都有問多一次會唔會煮?答案一樣,但就會叫〝Pizza〞

〝冬陰公〞材料~

大家見面打招呼後,就開工,我坐在梳化上睇電視時聽到同事問太太幾時煮

〝冬陰公〞~我真是開心不矣
,我想學好耐,基於同事太太是
〝泰國人〞
又很怕醜,突然要教人又唔知點溝通,所以我都唔好意思話學,所以‧‧‧。突然門鐘響起,原來是同事的姨生仔,他來預備今晚睇波兼幫手。過了一陣,老公與同事由房出來,老公問我:「你唔去學?」,我即刻問同事我可唔可以學?當然可以,我就用廣東話與低B英文與同事太太溝通,我初初見她是不懂廣東話,現在進步了不少。我問她:「是不是每個泰國人都識煮
〝冬陰公〞?」她說:「我以前唔識煮,但老公愛喝,所以問朋友教煮。」她一邊煮一邊教,我就一邊學
,但我感覺到她非常緊張。

我:「係咪好驚講錯廣東話,怕人笑?」

同事太太:「係!怕人笑我。」

我:「我都明白,正如我講英文一樣,都係怕人笑唔敢講。但好多人都話廣東話是好難學,因為不用卷舌的。」

煮完後我試味,再加點鹽&檸檬汁,到她試味~她覺味已夠,但又不停問我OK唔OK?見她十分緊張很擔心唔好味,所以我再次試味,我覺得淡,可以再加多少少鹽,但她的心〝15、16〞,我說:「我吃的味道比較濃。我唔知佢地食清淡還是濃,味道妳自己OK嗎?」,最後都是沒有加鹽就上碗了。

我最喜歡睇老公〝打桌球〞&幫人整〝傢俬〞,因為我覺得這時是老公最

的時候,所以我站在老公附近看著他整櫃,但
〝桌球〞老公太耐沒有玩,已經〝屎〞左好多,我不只是睇,我都有幫手架。佢地要在晚上7點前完成,因為19:45有〝曼城vs.紐卡素〞,我地一邊食Pizza、飲住美味〝冬陰公〞睇波。他們品嚐過〝冬陰公〞後都說淡,後來再加左鹽,真的好味很多。在食Pizza前我飲了2碗,發現加了鹽再浸一陣更加好味,好像是街的一樣,我是飲得最多的一個,喝了6碗之多。但我地只吃了2個Pizza、1.5個小食拼盤、半條蒜蓉包已飽飽
,所以各人都要認投飯或意粉,我與老公要意粉。

豐富晚餐,還有些沒有影。

我地睇完〝

曼城vs.紐卡素〞後,同事姨生仔沒有睇22:00的〝韋根vs.利物浦〞就走了,我地當然繼續留守,到中場休息我見同事睇得好開心,所以23:30我地與另一個同事才走。落到樓下同事打黎,原來我地忘了拿飯、意粉回家,折返樓下等同事拎落黎。

我又向老公回報下午5點幾〝同屋住〞找你

,他想我地去他新屋行下,我又與他約好了明天搬屋事宜,並代他約好了幫手搬屋的朋友們。不過,有冷氣但還未安裝,但
〝同屋住〞話果到好涼好大風,還有要搬一層樓梯,因為電梯維修要到明年才完成工程。

今日除了學到煮〝冬陰公〞外,同事還送了戲票coupon給我們睇戲,真係又食又拎~有點唔好意思添。


沒有留言:

發佈留言