2007年9月4日星期二

老公心思※我的生日 (上集)

  
今天是我的牛一。

這幾日都忙着搬屋,所以有很多事還沒有時間寫在Blog內~要遲一些,但今晚老公在晚餐時同我講明天為我安排好的生日節目~好開心,所以抽左少少時間寫。

我與老公吃粥時必備的食品。

今晚老公想吃粥,所以煮了老公最鍾意既

〝江瑤柱粥〞,在食緊時老公同我講明天中午出發與我一齊去買〝蛋卷〞&〝食車仔麵〞
,因為老公記得上次我睇了〝一粒鐘真人蘇〞後,安排好行程之後約了一班朋友一齊去試下〝阿蘇〞的介紹,點知〝失敗〞~可以去〝宜家傢俬(沙田)〞中有提及。

我:〝車仔麵〞有堂食。

老公:我知丫,而家仲上左舖添。

我:你又知。

老公:我有睇〝阿蘇〞,但係唔知搬左去邊,可是我有抄底個電話號碼

我心裡暗暗說一句:「老公,你咁醒既。」,我冇當面讚,因為成日讚會囂。我聽到後開心到彈起,平時

〝粗心大意〞原來老公都記得我既野既。

雖然節目並不是豐富,但老公的心思真的比以前好,現在真的期待睡醒後,可以吃好吃的東西。唉!唔記得問老公夜晚食咩添


沒有留言:

發佈留言