2007年9月10日星期一

9月份生日大聚會

今日為9月份生日

的朋友攪的
〝生日飯局〞,當然我係主角之一喇!我問攪手點解會來〝韓雅林 Hah Ah Rum Korea Restaurant〞食飯,原來佢係上年在網上看到介紹這間正統韓式
燒烤食店幾好&〝周汶錡〞在〝無線〞的飲食節目中都有介紹過,而且有房,因為我地有十幾人坐房會比較好D,所以就趁今次去試試。

我在店內去〝手洗間〞途中,聽到這間店的服務員是用韓語傾計。我地全程是有專人幫我地燒烤食物,最好食就係〝牛肋骨〞,這間服務都不錯,我地還免費吃了蒸蛋、燒餅、4兜泡菜,食完仲有生果&4種甜品,其中一種唔記得左,分別芝麻雪糕、芒果雪糕、紅早茶

我地成班朋友一張長枱分開了2邊,因為一邊是食辣,而另一邊是不食辣。每次與這班朋友聚會都會

〝抱腹大笑〞,佢地常常都會說笑,又有攪笑事,真係絕無冷場。我沒有將所叫的食物全部影下,因為我為食,一係就〝大頭蝦〞唔記得影,所以只得幾幅咋!

蟹湯鍋~有3隻蟹架!

辣雞~辣度有3隻辣椒。

我地order左2客,這是送的。

這8款是前菜。

這是送的〝泡菜〞。

海鮮鍋~有好多料架!


沒有留言:

發佈留言