2007年9月22日星期六

一變二、變得更精彩

美味生果~

今日本只是剪髮,沒什麼特別,後來加插了多一個節目,使我今日由沉悶變為精彩

上星期六,老公陪了我去電髮預備之後的飲宴,髮型師說電髮後不剪髮,對電髮後的鬈有影響,所以我前幾日約定老公今日陪我再去剪髮。

尋日老公有個同事比左張

〝月餅卷〞,我與老公都不吃月餅,所以送給之前的〝同屋住〞,他一家都喜歡吃
,可是他這2天要上班很忙,不能來。
〝同屋住〞一家還未搬,因為新屋未裝修好。

我剪髮完後與老公一齊去吃午飯,老公想睇下2個小朋友,提意拎月餅入去,老公致電給之前的〝同屋住〞,他已上班了,但他老婆與小朋友在家。嘩!

排長龍,不過店員的效率都十分快。我未入門口,2個小朋友已經叫我喇!連隻狗狗都破閳衝出黎。我與老公有時和
〝同屋住〞老婆傾計、有時與小朋友玩。〝同屋住〞在晚上8點回來,我地9點幾去食飯,〝同屋住〞可以做埋〝節〞

我地去附近吃〝上海〞菜,之前都去過一次,最好吃的是〝豆豉雞〞

~我沒有吃。除
〝豆豉雞〞外,還有〝炸銀絲卷〞、〝小籠包〞、〝生煎包〞、〝豆沙餅〞、〝奶油津白〞、〝獅子球〞、給小朋友的〝楊春麵〞〝同屋住〞一家陪我地去搭車
,因為他們行過對面就可以回家。老公叫我多謝
〝同屋住〞
,這次是他作東,
我問〝同屋住〞點解〝同屋住〞話〝由佢喇!〞我話〝下次我地請〞〝同屋住〞話〝好丫〞。

回到家後,我與老公吃尋日由公司拿回來的生果,老公吃了蘋果

,雖粉但甜,而我吃了好甜美多水的楊桃,十分解渴。

大的小朋友比之前乖少少、大個左少少,食野多左細的小朋友現在好像大的以前只吃少少,又常常扭計。這2個小朋友比以前粗魯、〝牛王頭〞

小朋友吃的〝楊春麵〞。

膻味~〝奶油津白〞

我愛吃~〝炸銀絲卷〞

最好吃的〝豆豉雞〞

老公愛吃~〝小籠包〞

〝同屋住〞老婆愛吃~〝生蒸包〞

〝同屋住〞老婆愛吃~〝豆沙餅〞

鬆散~〝獅子球〞



 


沒有留言:

發佈留言