2007年9月10日星期一

我的現狀大解構

事件發生在幾年前,當我辭職後不久,老公家中有變動要搬,所以老公問我一齊註冊後
, 跟住申請〝公屋〞,好不好?雖然,大家都係沒有預備&經濟基礎,但我答應了,因為他是一個好老公
,所以一向〝大花筒〞
的我從始要收歛了。


最後我地就搬左去與老公朋友一家四口同租住,因為我地大家都係等緊〝公屋〞。現在他的朋友派屋了,所以老公又要再一次搬屋。幸好我有一個朋友有間屋沒有人住,所以老公現在搬了入去住。


其實上年年中已做過一次〝入息審查〞,但係我地入息過了幾十蚊~結果衰左

,由於我地只是〝入息限額〞過了標準,所以可以等多半年再書面通知房署〝要求恢復申請〞。
多得上天眷顧今次的〝入息審查〞通過了,但又唔知要等多久了才派屋,我都有電致〝房署熱線〞查詢,但回覆是〝不知〞~這就是政府的制度,所以有人說:「人有冇屋住、有屋冇人住。」。在派屋後,我要努力搵工
,因為我地有2樣野要做,第一:擺酒、第二:生BB,我地要向目標進發。


大家睇完〝好辛苦~不吐不快〞後會覺得好奇怪,如果講得咁辛苦,點解唔去搵工?返工仲好過湊姪仔喇!現在2人家庭的入息限額$10,800(已扣除強積金),我諗大家都明白為何!我等左咁耐冇理由就成功先黎放棄架。我不能返工又有時間,平時都係屋企同朋友的小朋友玩,後來湊姪就快來臨,所以回家幫手湊姪仔,等肥仔&娣婦負擔輕D,可以買多D野比阿B



8 September 2007


今日老公約了幾個朋友幫他搬屋,之後就一齊食晚飯
,當然係我地請喇!其中一個朋友,因為明天要返工走了,我地幾個人就去左球場旁的櫈坐~傾計,大家都說好耐都冇試過咁樣喇!十分回味,不過,〝美中不足〞還欠缺一人。我地傾到朋友們都冇車回家,最終要call〝的士〞
。在等緊回覆時,我地幾個人〝一字型排開〞倚住欄杆,鈍時覺得有幾個〝死老飛〞


大家分手後,我與老公回家執屋到早上5點幾才睡

,但明天約了〝網上行〞14:00-16:00駁線。


9 September 2007


我在早上10幾已睡醒,刷牙洗臉後又開始執屋

。肥仔13:00打黎話一陣同阿B去公園問我去唔去?我話駁完線才算,到下午2點幾才叫醒老公,之後老公去買外買,
在開餐前老公話3點幾仲未黎駁線既,我就打電話去〝網上行〞問,客戶服務員幫我打比師傅,在hold線時師傅打黎已到了樓下。去到公園睇到阿B好開心,係滑梯爬上爬落,之後一齊回家食飯。今日食飯好齊人,因為是我〝舊曆生日〞
,晚飯後一齊去〝惠康〞逛逛,肥仔&娣婦拖住阿B在地上行
,今日最開心的是〝阿B〞。


2 則留言:

  1. 我排單人... 排左三年... 舊年突然話計分制... 咁就變o左無了期... 到時可能我嫁o左... 變相無資格申請...

    回覆刪除
  2. 吓!排左3年咪差唔多有屋囉,但計分制唔係一向都有既咩? 政府好鬼衰,有野又唔做、做又做得慢、答又〝夫遣〞,真係有時比佢地激死,所以我有個朋友成日都話房署係咁,有時都會打去鬧下人發洩一下‧‧‧哈哈!

    回覆刪除