2007年9月26日星期三

最滿意~焗原味芝士餅


今日真係〝倒X咁早起身〞,因為我要做2款蛋糕~

〝天使豆腐戚風蛋糕〞
〝焗原味芝士餅〞
,我用了一個上午就完成了這2款蛋糕,其中一款〝徹徹底底〞失敗了,就是〝
鐵餅天使豆腐戚風蛋糕〞,可能對你地來說是慢,但對我來說是快,因為平時仲需時更長。

〝焗原味芝士餅〞這次是我最滿意的一次

,但沒有裝飾。今次比之前焗的時間短、焗時有陣陣香味,並且完成時的製成品比之前還要靚。之前朋友問過餅底比較白些,今次的餅底焗得又金黃又香,總之整體上~好。

夜晚肥仔、娣婦都試過都說好味,我問娣婦係咪甜左D,娣婦係個芝士餡甜少少,嗯!等我下次減糖份先。

想知食譜click入:〝

焗藍莓芝士餅。哈哈!似唔似電視做節目的主持丫。


6 則留言:

  1. 嘩..好似好好味咁喎!!!! 我都想做呀.

    回覆刪除
  2. 我都覺得OK架 !(←唔知醜)

    回覆刪除
  3. 嘩! 咁好味, 幾時有得食先. 焗原味芝士餅

    回覆刪除
  4. 你想幾時都得,只要你話我知就可以架喇!

    回覆刪除
  5. 那就 10/07 啦, 不過, 不是做比兩位主角, 是比我吃呀.....ha.....肥死啦.....  

    回覆刪除
  6. 好丫!7/10我要去另一班朋友的10月份的生日會,應該會14/10攪,我就14/10整,不過唔好食都要食晒架。

    回覆刪除