2007年9月5日星期三

老公心思※我的生日 (下集)

今日老公沒有預備〝生日禮物〞

,亦都有發生少少不愉快事,但係老公與我一齊完成了上次我不能完成的事,因為
〝德成號〞蛋卷是我兒時最愛吃的蛋卷品牌
,現時在市面上我已找不到,這
〝久遺了的味道〞很想再嘗多次,而且能買到我期待的東西。

我地食完lunch就坐巴士到〝土瓜灣〞,落車後我發覺我對鞋的底部前端〝抖涼〞
老公:「即刻話買鞋膠。」我:「話唔駛喇!好似上次咁用膠紙咪得囉。」,然後我地去到一間文具店搵膠紙,突然老公又話都係買雙面膠紙會好D。老公問老闆有冇拎雙面膠紙,但一時又同我講買〝AA膠〞好唔好?我就同老闆講用黎〝黐〞鞋,老闆就介紹左一隻名為〝氰基丙烯酸酯粘合劑 502〞話好掂的,老闆個仔都話佢都係用佢黎〝黐〞鞋。

我一邊等巴士一邊睇下支野點〝掂〞,當我睇到使用方法第二點:將瓶空立,用針在其頂端扎一小洞即可便用。弊!我〝邊樹〞有針扎一小洞丫,我地即刻折返文具店與老闆對話

老闆拿起交剪說:「唔緊要,剪左會好快乾。」,我見到把交剪即刻話唔好喇!我地買棉花棒塗,老闆聽到後就送左2支棉花棒比我地,老闆說:「每次開蓋塗少少,有排用。」,我緊係即刻〝唔該老闆喇!〞。老公在巴士上幫我〝黐〞鞋,但我見老公在樽內取出棉花棒時~有幾柳輕煙,老公不小心點在我的〝驚〞皮鞋上就即刻〝拿〞到變白色,老公話應該係工業用的。

落車後行了3條街去到

〝德成號〞,有個伯伯走過來,我問蛋卷有咩味道?蛋卷有3種:牛油味
、雞蛋味、椰汁味,伯伯仲話椰汁係佢地自己每日新鮮做,食完一條椰汁味蛋卷後,一個鐘內在口內仍會有椰汁味,我問老公要咩味,其實不用問我都估到,而我就選了兒時吃慣的
紅色盒(記得以前好似得紅色盒一種味),最後就買左雞蛋味(紅色盒)、椰汁味各1盒大盒裝(2磅)。出到門口老公話伯伯咁〝誇〞,我話做生意係咁架喇!唔通話唔好食咩!可能係誇張左D,但真係好食架喎。

原本行去坐〝叮叮〞食車仔麵,但係老公見我行到出晒汗就改坐巴士涼冷氣,老公在行去巴士站途中打電話問車仔麵的新地址。現在有堂食約有6個位,但去到full晒,在等位其間老公聽到收音機話〝天后〞有特發事發生,〝天后〞一帶路面擠塞。

老公order左:米粉、豬紅、蘿蔔、阿蘇推介~冬菇
、韮菜(送),而
我米線、魷魚
、炸菜、牛腩筋,每一碗都會送菜。突然店內電話響起後,我與老公對望笑~聽到有人打黎問車仔麵地址。整體上味道不是太濃,仍能保留食物原有的味,很住家feel。

蘿蔔:不是好淋,但多水又甜。

炸菜:不醎又不硬,因為炸菜頭、尾通常都是硬~好味。

冬菇:阿蘇真的沒有介紹錯,真係很好味。

牛腩筋:老公就覺一般,我覺得很住家風味。

跟住我就去食買埋

〝太安樓~雞蛋仔〞
,嘩!
〝雞蛋仔〞望落去好光滑、摸落去〝滑嘟嘟〞好脆、咬落去〝外脆內軟〞,雖然,凍左都仍能保持上面3種特質~簡直Good Ah~。我地食完碗車仔麵,老公都覺飽、我就有些飽,我以為食唔晒〝雞蛋仔〞,點知食下食下唔覺就食晒~好滿足丫
,當然係我食得最多喇。

我係〝太安樓〞對面等巴士,等了一陣老公又擔心會冇車,咁我地離開去搵另一架巴士的巴士站,但搵左好耐都搵唔到,我有少少唔開心,老公你唔係做好資料搜集架咩?今日我著左少少〝掙〞的鞋行到雙腳好痛&少少抽筋。老公冇諗過由這邊走,他本想由〝紅隧〞走,但這段時間會塞車。當我地行返轉頭,在遠處見到頭先等緊的車向頭先的車站駛去,我&老公即刻跑回去剛才的車站,時間剛好。

我地在〝藍田〞下了車,再轉車去〝葵芳〞行街,我在〝Trendyland〞買了期待已久的〝米奇~12"超輕縮骨遮(5安士重)〞,因為我原有的縮骨傘的手抦已〝黐〞過很多次,前排又趺爛了現已不能再〝黐〞。原本晚餐食壽司,但係腳有點痛又好疲倦~唔想等,因為尋晚睡不着又睡不好,我早上6點幾才睡,之後仲要每一個鐘醒幾次,直到約11點就起身,所以我地就食〝麥麥〞~無所謂喇!

回到家中睇新聞話原來下午〝天后〞有特發事是有炸彈,一杖400磅重二戰遺下的巨型炸彈是由工人挖泥時發現的。警方爆炸品處理課、消防員及救護員奉召到場,並疏散居民後,至

傍晚先後兩次引爆炸彈。兩下巨響過後,這枚隱伏在港島60多年的戰時遺物成功被清除,事件中無人受傷。

 

 

 

 


沒有留言:

發佈留言