2007年9月20日星期四

超級無敵曳、曳、曳

阿B自己係地上行幾開心。



今日老豆與我要去房署〝善用公屋資源〞位於黃大仙的辦公室,是關於之前填過一份2年一次的〝入息審查〞,實際做咩我都唔知,所以我就叫老公請假陪我去,順便與老爺一齊食晚飯&送月餅給老爺。我地食過午飯就出發,不過老公沒有吃~他不想吃飯。

我地比約見的時間早到,所以就在商場行一陣,我幫阿B著鞋仔讓他在地上行,阿B不知幾開心,去到有好多扭蛋機的地方,阿B即刻伸手去攪&扭,老豆見到就比錢阿B扭蛋蛋,我緊係選有〝米奇〞既扭蛋機喇。擾攘一陣後,時間又差唔多喇,上到去還未夠鐘。老公背著阿B在走廊行,因為阿B不能在一個地方不動&又要背著動彈不得。這次花了約一個鐘時間,當面再詢問填寫多次〝入息〞,之後就一齊去〝大家樂〞食mum mum。阿B好乖坐係BB櫈上,我就餵阿B食米粉。食完,老豆回家先,因為我與老公帶埋阿B一齊去旺角整野。

睇下表情多多,冇時正經。

老爺見到阿B話佢靜、唔出聲,我話背住又係街,如果你去到室內就會好活躍。我地企係街到唔知食乜,就去左〝大家樂〞,因為有BB櫈,搵到位阿B已急不及待要出籠喇!

又爬上枱、又跳舞、又要去這邊又要去那邊,最後我比手指餅阿B食,才定些,但又做出好多古怪、攪笑表情,真係氹得人好開心。點知老公問過這間是沒有BB櫈,所以我地走左去〝大快活〞,點知都係冇,但好在我地有〝梳化〞坐。阿B一邊食意粉&飯,一邊四圍攪,冇時定~〝唔得喇〞,我就同佢出左去行,等老公食完接手到我食。

現在是阿B食粥的時段,我抱住阿B入左〝麵包舖〞買〝腸仔包〞比阿B,行下又見到有小朋友食緊迷你麵包,我記得行上D有間〝麵包舖〞,我就再買多4個迷你麵包比阿B,沿路行返去時見到有間零食店掛住〝旺仔小饅頭〞就入了去,原來是〝Hello Kitty〞包裝,但我發現有〝芝士魚肉腸〞,我一手拿了數緊有幾多支,在一瞬間阿B從我手上搶了1支咬,由於腸上佈滿阿B口水,在付款時從阿B手上取回,看到有好多口水飛向收銀員~真係唔好意思。老爺見到阿B非常開心,又主動抱阿B,阿B又肯跟人,真係氹得人幾開心架。其實,老爺都與老公講過想抱孫~我地都想生,但係我地要按部就班。

〝巴斯〞借借唔該,唔係我就咬你架喇!

回家前去了肥阿哥家取回東西,阿B一向都不喜歡肥阿哥專程訂回來的〝巴斯〞公仔,肥阿哥見阿B眼都唔眨睇電視,專登用〝巴斯〞整阿B的。回到家中娣婦說都是剛早一步回來,原來〝今日阿B1歲2個月〞,不是娣婦說,我都不知。

伯伯迫我攬住〝巴斯〞。


沒有留言:

發佈留言