2007年9月21日星期五

美味晚餐※中秋晚會

粉紅色圈:紅左、綠色圈:瘀左。




在尋日的聚會中,發生了少少意外,就是阿B又撞到左邊面又紅又瘀,大家睇相就知,每次都係眼訓,而撞到~哎!

尋日下午1點幾,阿嫂打黎話肥阿哥問我地今晚

〝去不去他們家吃牛扒〞
,另外佢地
〝會所〞〝中秋晚會〞~有野食、遊戲、人像素描。我問係唔係夾牛牛,之前肥仔講過肥阿哥買左幾百蚊牛扒,再用部機夾,加埋支汁~好好味,部機又可以烤出牛牛的油脂~非常健康。阿嫂話可以夾或煎,冇所謂,但阿嫂問我幾時過去,佢今日放假,但而家要出左街一陣。

 這部機夾完食物後,食都會健康D。

下午3點幾,阿嫂想約我一起去買野飲,但係阿B睡了還未醒,唯有阿嫂獨自一人去買。掛線後,聽到阿B的聲音,原來醒了倚在床欄旁,我在床上拾回奶咀還給他,他又呼呼大睡多1小時。阿B睡醒後,立刻幫他〝洗白白〞、開奶,再到我〝洗白白〞,就起行過去肥阿哥到。

阿B一如平時四圍攪野,大約傍晚6點幾,肥阿哥&娣婦一齊回來,肥仔就回家〝洗白白〞。嗯!可以開下午茶餐喇,之前娣婦打來問我食咩,我就食〝碗仔翅&粉果〞,但係我要一個粉果~點解有3個,娣婦說是他比多了,可是收了1個價錢~哦!開餐完畢,我與娣婦帶阿B去〝惠康〞買野飲,順道買零食。阿嫂有買,但我怕不夠。

當晚贏取的獎品。

老公之前怕他們肚子餓,所以吩咐了

我對他們說:「不要等他開餐,他要晚上9點幾才到達。」,但我常常催促他們都說:「哦」、「得喇!」,我都知道他們都會等埋老公,我真的怕他們肚子餓。我地在晚上8點幾就落左去〝會所〞參加〝中秋晚會〞
〝會所〞比平時的多人,有人在排隊玩遊戲~拋波波、有些在食東西、有些在counter查詢、猜燈迷,我們只是遲了15分鐘,〝燈迷〞已猜完,我地帶左阿B去〝遊戲室〞玩,最後參與了拋波波遊戲,贏得的獎品是〝米奇鉛心筆〞,在排隊期間阿B去做了人像素描,坐得十分定又望住鏡頭,素描是影相後用電腦做,做好後會放在信箱,跟住就打道回府。

睇到都流口水。

老公在晚上9點幾到達,可以開始喇!阿嫂去切〝牛牛〞,肥阿哥就夾〝牛牛〞,我地就負責食。食緊途中阿嫂問肥阿哥整唔整埋〝雞翼〞,肥阿哥話有D飽~不用。但差不多食晒〝牛牛〞時,肥阿哥怕我地不夠,就問我地食唔食雞翼,我說:「好丫!我食3隻。」,肥仔望住我~嘩!阿嫂即刻去醃,我聽到肥阿哥話用〝日本豉油〞醃,雞翼夾左2轉,但雞皮第一轉比第二轉醎,都不知為何?雖醃的時間不多,雞皮醎了些,但雞肉都有少少入味。我問:「係咪用〝日本豉油〞醃。」,阿嫂話係丫~用食壽司豉油,雪櫃有好多唔好徙,肥阿哥話係佢諗架,阿嫂話係丫,估唔到肥阿哥都咁〝醒〞。雞翼整體上都好味,我想抺上一層〝蜜糖〞,就更完美。

夾雞翼、我自細鍾意食。

佢地話廚房打交,其實係我與阿嫂爭洗碗,但明眼人一睇就知邊個贏喇!一個肥一個瘦,最終緊係肥的我贏喇!Yeah~


沒有留言:

發佈留言