2007年9月26日星期三

鐵餅天使豆腐戚風蛋糕 (內附食譜)

左邊是面,右邊是底;外表看來幾好,但內裡‧‧‧


今日整左2個蛋糕,其中一個〝天使豆腐戚風蛋糕〞
勁失敗,唔知點解中間唔熟,個組織仲好實,外型睇落好似擲鐵餅的〝鐵餅〞~真係激死我。我記得之前聽朋友講過戚風蛋糕好難整,但又睇到好多Blog友都整到,再加上我買左個天使模好耐一次都未用過,所以今次開封試下,結果係
〝徹底失敗〞
。其實,倒入模後都有些疑惑,因為大家都係6吋模,點解我的只是蛋糕模一半,與書的不相同。

最後我

〝心心不憤〞之下
,致電給朋友問下,用
手蛋打器
電動打蛋器
係咪一樣~朋友話係,其實係蛋白蛋糕,整時要怏手,因為沒有用乳化劑,是靠本身的空氣膨脹。但係點解我睇本書有時用
手蛋打器,有時又用電動打蛋器,因為你唔可以攪太多,攪得太多會〝榻〞、〝實〞,哎呀!我唔記得拎手蛋打器,所以有時用橡皮刮
,有時用筷子,有時用
電動打蛋器,仲要有時熄左電動打蛋器攪,總之就勁攪
,今次我真係〝拎黎攪〞~天作孽,猶可恕、自作孽,不可活,嗚~嗚~嗚

入焗爐前已覺有些問題。

焗完都幾靚丫,冇咩問題。

唉!睇下都唔熟既。


天使豆腐戚風蛋糕

食譜來自:專業糕點製作

材料:(6吋戚風模)

豆腐 (Soft Bean Curd)                   55

沙律油 (Vegetable Oil)                  25

麵粉 (Plain Flour)                          50

粟粉 (Cornstarch)                          10

蛋白 (Egg)                                      125

砂糖 (Granulated Sugar)                45

* 我用橄欖油代替沙律油;用3隻蛋白117克,比原食譜少了8克蛋白。

做法:

1.            麵粉、粟粉同篩,備用。

2.            豆腐攪滑。(手打蛋器)

3.            加入沙律油拌勻。(手打蛋器)

4.            蛋白打起。(電動打蛋器)

5.            加入砂糖。(電動打蛋器)

6.            打至挺身。(電動打蛋器)

7.            1/3蛋白,加入豆腐內,拌勻。(用手打蛋器)

8.            加入麵粉及粟粉,拌勻。(用手打蛋器)

9.            將餘下的蛋白分兩次加入,拌勻。

10.         注入戚風蛋糕模內,鋪平,放入170度的焗爐內,焗約20-25分鐘。


4 則留言:

  1. 我最近都買o左個戚風模呀. 不過就仲未試整.

    回覆刪除
  2. 好丫!你又試下整,我地可以交流下丫麻,我諗你會成功。

    回覆刪除
  3. 打蛋白O個時可以用電動, 撈粉落蛋白度要用手動或者刮刀~唔係打散左D蛋白就會塌同實架喇^^

    回覆刪除
  4. 多謝妳指點我,蠍蠍~ ,等我下次再試下先。

    回覆刪除