2007年9月11日星期二

姪仔的成長※精彩相片

阿B係9個月時下正門牙面世了

,而在大半個月前,我睇到阿B有好多牙仔想破繭而出,終於在21/8睇到阿B右上正門牙出來了,跟住係11/9再發現右下側門牙冒出來。

阿B在這3月內,由不懂自己起身,變自己扶住野起身,跟住不用扶住企係到,而家自己可以不扶行到3-4步,是一個很大的進步。但係肥阿哥有個朋友生左個仔~

〝大頭菜〞,阿B大過〝大頭菜〞3日,不過,〝大頭菜〞可以自己行得好穩定
,可能家中沒太多東西給阿B扶住行,所以慢D,阿B加油~

最新的相~攝於今晚的,你睇個

〝八爪魚咀〞
,為何如此?就係佢見到我地開飯,想食但又唔食得,衰豬有野唔鍾意就整個
〝八爪魚咀〞。之前在半踎狀態下行了一步~幾勁丫!

成日都係得2隻牙仔,但又為食到死。

阿B成日都掎住櫈仔睇電視,見到鍾意既野就會拍手或〝跳舞〞,唔好咁近丫~

睇下幾〝百厭〞唔舒服都走去周圍攪〝伯伯〞D野。

你睇下佢笑到‧‧‧

嘩!大個仔喇~自己食野、飲湯,唉!原來個碗空既。

肥仔專〝登〞買個銀包比阿B,跟住仲加條繩自製個斜孭袋,good ah~

佢地整蠱阿B,但唔關我事,因為我唔係到架!

係婆婆屋企四圍爬。

一邊睇電視一邊做運動,又起身又坐低。

阿B整蠱太公,阿B舉高請太公食餅,但太公差不多拎到又收番,氹得太公好開心。

家中4長老唔準游水,唯有睇住朋友仔去樓下游水,自己係浴缸玩水。肥仔話件〝戰衣〞好保暖。

阿B幾〝老人精〞,食得真係〝寸〞。

陽光下的阿B~顯得份外可愛、俏皮。

大膽的〝B〞,在滑梯上爬上爬落~小心丫!


2 則留言:

  1. 嘩...影O左好多相喎.  不過阿B都係瘦少少, 等佢大少少, 可以煲 D 鮮奶魚湯俾佢飲. 飲O左身體會好吸收.  一個星期飲一, 兩次, 好快就會肥D O架啦.

    回覆刪除
  2. 係丫!因為阿B前排病好又病,所以瘦左好多,我地都努力儲肥他,不過沒有太刻意,最緊要健康丫麻 。

    回覆刪除