2007年9月23日星期日

老公~你係粗心、細心定粗中帶幼呢?

我話個魚缸好迫、好多珊瑚,肥仔話係丫~肥阿哥養緊珊瑚。


老公未搬之前,由於地方不多,所以我的蛋糕用具全部都係存放在我家中,而焗爐存放在老公那邊。現在我想將整蛋糕用具拎去新屋,之前都有對老公提過,但係間屋原本有些野,再加上老公搬去既野,雖然沒有拆箱,所剩的地方不多,我都唔知擺邊到,因為我想D野歸一些,我不喜歡亂七八糟,所以我冇再提。

尋日我地與〝同屋住〞一家吃完飯後,回到家中老公對我講明天去買個膠箱裝起我整蛋糕用具,順道我要拎對鞋去修補,我聽到後開心到不得了,原來老公記得我講過架喎!

早上阿媽打黎問我地回家吃飯嗎?老公未起身,一陣問左才回覆你。你肥阿哥與阿嫂回娘家吃飯,咁肥仔呢?佢未知。過了一陣,阿媽又再打黎問如何?

阿媽:我要買送,返唔返?

我:未知,老公未起身。

阿媽:咁不如唔好返。阿婆今晚要聽歌。

我:咁唔返。

不夠3分鐘電話又響起

,原來肥仔&娣婦在診所打黎,問去唔去肥阿哥到?我叫佢地問左肥阿哥才打比我。因為阿B流鼻水要去睇醫生。掛線後,老公隨即彈起身,即刻問阿B係咪發燒,我話唔係,有少少感冒。老公刷牙洗面再上網一陣後又呼呼大睡了。阿B睇完醫生後肥仔打黎,肥阿哥冇問題,咁你幾時黎丫?定你買埋晚餐黎呢?我等老公起身,之後去修補再去
〝日本城〞買野,睇下幾多點先決定。

在差不多4點時,突然有一把聲音問我點解唔叫醒佢買野比你食,我之前食左〝粟一燒~上湯龍蝦味〞唔肚餓,

又可能執緊你、我部電腦(掃毒、重組、掃木馬‧‧‧等等)忘記肚餓。肥仔再打黎問,於是我就決定我買埋晚餐。我問左老公好多次晚餐食乜,最後老公話食
〝肯德基〞
,老公不喜歡吃
〝麥當勞〞
〝肯德基〞,今次佢話食~我梗話好。我預備將個箱放係廚房個架到,度好左個呎吋,等埋老公洗衫、晒衫後去食〝mun mum〞,再做埋我要做的事。

我隻鞋〝跟〞底塊膠甩左

,〝補鞋伯伯〞好快就幫我整好,行過對面就係
〝日本城〞,但我行行下腳〝跟〞好似有野頂住,一陣回去問下〝補鞋伯伯〞先。我地睇、簡左好耐,決定比錢時,老公話好似〝化學〞,呢個價錢加少少去〝實惠〞好D,咁我地就急急腳去找〝補鞋伯伯〞,〝補鞋伯伯〞話唔關佢事,係隻鞋有個〝馬〞,〝補鞋伯伯〞幫我加塊野攪掂。但我行左幾步都唔係好得,而且又好似高左少少,不過算喇!隻鞋好平,真係唔得咪唔要囉!肥仔又打黎,叫我地買個包比阿B
,因為醫生話要清淡D,我同佢講食
〝肯德基〞,佢地冇問題。

到左〝實惠〞左簡右簡、左度右度,最好的呎吋大左少少,所以買左個次好的。跟住急急腳回家放低,再去買晚餐。阿B食薯蓉食得好開心,又食左少少飯

,但
〝肯德基〞飯難食左好好好多
。今日真係好
〝頻撲〞,著住新鞋行到腳仔又紅又痛。


沒有留言:

發佈留言