2007年9月23日星期日

我家有個〝渣豆〞B

阿B〝Pat Pat〞有個箭靶,一定打得中。

成日用腳抓住個地。

阿B由出世至今已睇左好多次醫生,今日又去左睇醫生。在差不多中午時,突然電話響起,一看是肥仔來電,但原來是娣婦。

娣婦:你地一陣去邊?

我:冇地方去丫。

我:肥阿哥與阿嫂今晚回娘家食飯,我叫佢地問左肥阿哥再打比我。(聽到肥仔話去肥阿哥到)

我:你地係邊?(聽到背景好嘈)

娣婦:我地與阿B係醫生到。

我:阿B唔係發燒丫麻?

娣婦:唔係。不過有鼻水。咁我地問左再打比你。

真係嚇死我,阿B真發燒老公實唔敢同阿B去街。睇完醫生肥仔又打黎,現在去肥阿哥到,阿B有少少感冒。醫生話如果〝便便〞是水、有潺,就係有細菌感染,唔好比阿B放野入口咬,玩具要勤清潔。餵藥時,我又睇到有隻牙仔出緊,我問肥仔有冇問醫生丫?有,醫生話阿B有好多隻牙仔一齊出緊。

今日肥仔&娣婦買左對新鞋仔比阿B,不過阿B唔慣著鞋,唔多鍾意。

嘩!咁好,未到新年有新鞋仔著。

唉!我唔鍾意著鞋架。

 


沒有留言:

發佈留言