2007年8月29日星期三

馬蹄糕 (荸薺糕) – 阿蘇 (內附食譜)

大合照~個圖案靚唔靚呢?




有一次睇有線〝一粒鐘真人蘇〞內阿蘇個朋友教整〝馬蹄糕〞,我知肥仔又鍾意食,所以今日〝的起心肝〞整比肥仔食。尋日已叫阿媽幫我買蹄,但我怕佢唔記得,所以今日一早再提多一次。跟住我自己再睇多次點整(阿蘇&肥媽的煮餸節目我都有錄影保存),原來要用約20粒馬蹄做一底,我即刻打比阿媽幫我買40粒馬蹄。阿媽話幫我買多左幾粒做後備,突然有粒馬蹄由膠袋底部碌出黎~穿左窿,咁就唔知有冇少到。


老豆幫我洗馬蹄,我&阿婆就幫馬蹄削皮,原來真係唔見左幾粒~總數39粒,但有一粒爛左,所以每底有19粒馬蹄。我都唔知有冇做錯,因為我見佢只是可以做一底,但我就做了2底+5杯仔。肥仔見到個樣好似唔想食,但阿媽話個樣又幾靚喎,我自己都覺個樣凹凸不平~不美觀,可是已跟他的做法,都不能整平表面,我要再多嘗試。


〝馬蹄糕〞要好大力

,用比較易控制的工具來攪拌。最初是用飯杓攪拌,但在熄火後就要用好大力攪拌&我轉用了鑊鏟,因為比較方便。


因為我唔食〝馬蹄糕〞,所以我等有人品嘗後才post出黎,結果阿公話好味,但係阿媽話可能多粉~實左一D,所以我都要再研究一下&點解我可以整到咁多


蒸前&蒸後~蒸完後就會變透明架喇!



馬蹄糕 (荸薺糕) – 阿蘇


材料:


馬蹄                    20


馬蹄粉                1


冰糖                    1


做法:


1.            將馬蹄的上端切去,再切去下端,然後削皮。


2.            馬蹄削皮後切開一半,用刀背拍一下,再切碎,用碗盛起,備用。


3.            馬蹄粉加入3碗水攪勻,備用。


u          將馬蹄粉浸發一下。


4.            冰糖放入煲內,注入3碗水,煮溶。


5.            用篩隔去馬蹄粉的雜質。


6.            將馬蹄加入冰糖水內,隨即加入馬蹄粉後,要不斷攪,用小火煮。


u          千萬別讓它熟透,留意煲內,待會它突然結塊(透明膠狀)


7.            煲中物由乳白色變成透明流質就要熄火,但仍然要不斷攪。


u          不要怠慢,要不然下熟,上不熟。


8.            要用力不斷攪,讓它繼續凝結變透明,就可以倒入模內。


9.            帶上手套沾少少涼水,壓下就可以將表面整平,用中火蒸30分鐘。


10.         倒去馬蹄糕內的〝倒汗水〞,放過夜,不用蓋上蓋或密封,可以蓋上筲簊,即成。


貼士:


l        煮時要不斷攪,因為很易


l        用〝Z〞形的方法攪,令在底部的都可以浮上面;順方向攪,只會攪到外圍。


2 則留言:

  1. 你好呀! 我地都係睇O左阿蘇個節目想學佢整個馬蹄糕,所以誤打誤撞找到你個食譜。。。。仲跟O左你。。。。結果都係整O左2底。。。。後來,在蘇絲黃的一個網頁中發現煮冰糖的水,份量應為3碗,不是6碗啊。。。不過你都寫得好詳盡,好容易跟。有時間的話,你可以再試試
    [版主回覆07/15/2008 01:42:00]真係感激萬分,原本都唔想再整,因為唔多像樣,多謝你的提點,有機會再整過先,謝謝!

    回覆刪除
  2. 請問你係用大盒定細盒裝馬蹄粉
     
    [版主回覆01/31/2009 08:50:00]我都唔知係惠康和百佳都係見得一種,你去呢到睇下〝 馬蹄糕@2009 〞,我有影到個盒架!

    回覆刪除