2007年8月5日星期日

第十五屆國際嬰兒、兒童用品博覽

BB頭髮好型丫~




今日出發去〝BB展〞,購票時會有本〝購物優惠券2007〞&〝環保購物袋〞一個,入到會場見到娣婦好努力填寫,因為本〝購物優惠券2007〞每一頁都有贈品,但要填好資料才有。我地沿途睇下野又玩下遊戲又訂下野,大多換贈品的攤擋都要排長龍打蛇餅,阿B又有與公仔影相非常開心。


阿B含情脈脈望住〝熊熊〞!



在會場內有供給BB換片的地方,還供應免費尿片&濕紙巾用,亦都有〝餵捕母乳的房間〞,不過男仕止步,並且有波波池可以讓大一些的小朋友玩耍。


我地排隊換野時,我睇下錶阿B還有大半小時夠鐘開餐,加上見阿B點都唔訓

,所以我話開奶比阿B飲
,肥仔毛遂自薦餵阿B吃奶&邀請老公做助手,我地換完後正四周張望佢地係邊就見到老公,見到阿B自己拎住奶樽一口氣食剩1安~非常叻仔
,之後娣婦繼續任務,而我地3個就去同阿B換片,我地冇排隊只問工作人員拎左條片行埋一就企係到換,因為太多人排隊加上阿B平時換片都係企係到,阿B唔肯訓係到佢會週圍爬仲難換。


嗚~嗚~不小心做壞事!



我見到〝迪士尼美語世界〞有這把〝米奇〞扇,我就行過去抽獎,而其中一份獎品係〝米奇摺疊扇〞,可是我&娣婦都抽中〝Toys Story〞的貼紙,我本想問佢拎這把扇,可是我比個推銷員sale我join program就唔記得左,之後我都唔敢行過去,我就叫老公去拎,但係原來要坐係到聽完個program先可以拎。行行下我見到原來係另一邊都有擺攤位,係stand後面放左好多把扇,我就走去拎,老公見到想拎多把比阿B,點知有人同佢講係抽獎的禮物,我聽到後~吓!

咁我咪做左壞事囉!之前話係聽完就送我才拎,如果係抽獎禮物我一定唔會咁做,小朋友千祈唔好學丫~


每日得800隻〝水晶奶咀〞



Pampers攤位玩得幾開心。唉!2個瘀痕都未散。



〝Pampers〞的攤位有地方玩&影相,而娣婦又要訂〝Pampers〞的片,所以我就同老公去換埋其他贈品&幫娣婦交其他入會表格。會合後去到一個攤位有得打扦揪,

阿B玩得好開心仲流晒口水~可能有靚姐姐同佢玩,玩完後坐係旁邊睇人玩都好開心。


開心到見牙唔見眼!



行出會場夜景非常美麗,由於我背住阿B唔方便就叫老公幫我影一幅夜景。當我地走到大街上在碰到2個朋友,大家惚忙交談幾句走了,原來佢地都係去會展,但唔知佢地係咪去〝BB展〞,如果係就差不多關門。最後我地吃完晚餐

就回家。


夜景係咪好靚呢?



訂Pampers送相薄&尿片,其他都係買比阿B食。



娣婦好鍾意這牌子的東西,之前買個睡袋送溫度計,今次填表就送,相比之前大D,但今次都有買衫。


另一件娣婦喜愛的衫。


當日的贈品!


沒有留言:

發佈留言