2007年8月29日星期三

你睇佢個樣.....( - __ - )y--~

小朋友,你個樣好寸喎!


老公之前已找了朋友幫他搬屋,今日下午老公找他的朋友時,剛好朋友今晚有空閒,咁可以幫我地搬左一D去新屋先。我就相約肥仔、娣婦一齊在新居中等老公&朋友運貨黎喇!我就順便執下間屋。但之前我地就去左食〝下午茶〞,我又忘記帶小食比阿B,所以我去買,但〝OK〞&〝百佳〞都冇〝旺仔小饅頭〞買,終於我選了手指餅,因為我記得上次醫生請過阿B食,阿B食完再要問醫生攞~幾為食。

你睇下~

人仔細細食得幾寸
,其實阿B呢個動作做左好耐,但係我見肥仔影相我先
〝叮〞一聲~點解我唔影相既 (傻左),因為阿B間中都會做,但每次預備影時佢又做完~激死。Yeah~影到&錄到,但係我錄緊時想zoom近D〝禁〞左制停左~2次都係咁,因為我太耐冇用電話影相。

你地可能會見阿B相中右邊額頭黑左一〝撻〞,係前日幫老公攪搬屋既野,阿B係地下玩爬過黎搵我,又係撞埋我坐緊既櫈到,阿B好快又冇事,再繼續〝曳〞。


2 則留言:

  1. 好好味咁喎. 買一包有排食. 哈..

    回覆刪除
  2. 係丫!阿B到而家都未食完,佢仲成日指住表示要食添。

    回覆刪除