2007年8月28日星期二

雙重開心※老公萬歲、萬歲、萬萬歲

〝老公萬歲、萬歲、萬萬歲!〞

雖然,今日一早就發生D唔開心既事,今我〝好辛苦~不吐不快〞,但我冇同老公提過這件事,因為我只想發洩一下。但係下午時,

老公一個電話已令我由〝活火山變死火山〞,就係老公問我下星期一、二、三都放假問我好唔好丫!我即刻有疑問?

我:點解放假?

老公:香港公司同事與大陸既同事炒野~香港同事星期一放假,但星期一&二都有貨出,咁佢又放囉!

我:咁星期三......(我未講完老公就講)

老公:下星期,你生日丫麻!

我:吓!我生日,9月頭喎?咁快到喇咩?

老公:而家二十幾號喇!你扮野唔知?

我:我真係唔知!我知自己生日,但唔知係下星期。

老公仲話下星期一帶埋阿B去街街添,所以我已約好〝琦琦〞一齊食lunch喇!我問老公星期一&星期三都有節目,咁星期二呢?要留在家執屋,因為老公就要搬屋,我遲些會講解。雖然,老公還未預備節目,但總之今日

〝雙重開心〞~Yeah
!原來老公有時都好細心架

第一重開心:係老公終於肯放假。

第二重開心:老公記得我生日。

 

 


沒有留言:

發佈留言