2007年8月25日星期六

焗藍莓芝士餅 (內附食譜)


上星期,朋友約了尋日聚一聚,今次又要麻煩朋友幫我整電腦,為了答謝他常常幫忙,我就回敬他一個

〝焗藍莓芝士餅〞
。起初我都不知做那款蛋糕,但我見到Blog友仔〝小魚仔〞個〝
焗藍莓芝士餅〞~好靚,我又諗起他都喜歡吃芝士
,所以就決定做這款。

這個

〝焗藍莓芝士餅〞是我用了我的〝焗士多啤梨芝士餅〞
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!e4FTxkCfHxiNryF7_X3Kboo-/article?mid=350&fid=16的餅底〝酥底〞,再加Blog友仔〝小魚仔〞的〝 焗藍莓芝士餅〞既〝芝士餡〞合併而成,因為我不是即日食,所以我更改了步驟7&8的做法。

從雪櫃取出預備裝飾喇!

不過,我前日整到差不多零晨4點,因為我12點幾、1點才動工,但係個蛋糕放涼時間好耐,蛋糕還未完全凍我就放入雪櫃,留待明天才鋪上

〝藍莓〞&〝藍莓醬〞。好在今次有老公陪我&幫我洗野,如果唔係我一個人好驚架~好細膽,因為今日係舊曆特別日子~好驚丫。尋日早上一食完野就即刻做完未完成的程序,之後即刻入盒~出發。

可以出發喇!

最開心的是,老公平時不吃芝士蛋糕的都吃了一件~讚好,各人都很滿意,所以我都很滿意自己的表現,唯一要改善的是

〝餅底〞所以總得分係〝7.99〞〝餅底〞有待改善。

朋友:係咩餅底?

我:〝酥底〞

朋友:點解咁白既?

我:唔知丫~但我已焗到個面金黃色。

靚唔靚呢?

藍莓芝士餅

酥底材料:

牛油 (Butter)                             50

(Egg)                                      6

(Sugar)                                   20

麵粉 (Cake Flour)                      55

杏仁粉 (Almond Powder)         5

* 我用了無糖杏仁粉~

做法:

1.            將牛油&糖拌勻,加入雞蛋,攪至白身。

2.            加入麵粉及杏仁粉拌勻。

3.            入爐以180度火焗至金黃色即成。

:  

忌廉芝士 (室温)              350 g 

砂糖                                   76 g 

無鹽牛油 (座熱)               66 g  

雞蛋                                   99 g (2)

淡忌廉                               44 g  

: 

藍莓醬 80-100 g  / 生果 ~ 少許裝飾

:   

(1)           放入忌廉芝士 + 砂糖在缸內用 (1号速) 2-3 分鐘打至軟身。

(2)           放入雞蛋 (2次加入) 攪拌均,刮下紅邊芝士漿。

(3)           停機 ..... 加入淡忌廉 (拌勻) ~ (1号速) 打至軟身

(4)           加入已預先預熱牛油溶液後 (慢慢拌勻)

(5)           將芝中漿倒入模圈內,再放入焗盤上 ( 焗盤上再注入少許熱水 )

(6)           焗爐焗 180-200 度火 / 40-45 分鐘至芝士餅發起及餅邊變成棕色。

(7)           從焗爐取出蛋糕,放涼大後,用保鮮紙包好,放入雪櫃。(不用脫模)

(8)           第二日,從雪櫃取出,將藍莓醬塗在芝士蛋糕中央,即可。   


2 則留言: