2007年8月23日星期四

粟米碎肉 (內附食譜)



今日阿婆&阿媽又問我〝今晚煮乜餸〞,個個都病唔好煮雞翼,不如煮〝粟米碎肉〞可以撈飯丫麻。


呢個餸係我自己諗既,但唔係我第一個諗到,因為後來我係街都見到有〝粟米肉粒飯〞。有咩啟發我會諗到就係~


話說〝N〞咁多年前,有一日阿婆&阿媽問我〝今晚煮乜餸〞

,我就諗起有一次與一班朋友食晚飯,order左一個〝西湖牛肉羹〞,而我家中長期都會有罐頭粟米湯,我就照抄將〝罐頭粟米湯〞+〝碎豬肉〞=〝粟米碎肉〞,但我沒有加青豆←我不吃。


雖然係第一次煮,但係肥阿哥&肥仔又添飯又食晒

,這個餸大人&小朋友都會喜歡,用黎撈飯都是一個好選擇
。這個〝粟米碎肉〞做法&材料都十分簡單,有好多人都會諗到,不用說都會懂得煮,但又會好易被人遺忘。


1 則留言:

  1. 粟米肉粒飯正呀... 街果d唔好味... 自己整o既見係正野...

    回覆刪除