2007年8月18日星期六

高達模型GUNPLA大型主題展覽

放在展覽場門口的〝Poster〞~



在門口兩旁放置2個模型:高達(左)、渣古(右)



高達模型GUNPLA大型主題展覽場刊,還有張靚靚貼紙。


上星期已去過〝第十三屆~2007巴士歷史模型展覽〞,今日就與朋友一齊去睇〝高達模型GUNPLA大型主題展覽〞,這朋友十分喜愛〝高達〞&影相,所以今日他自己早些去與〝高達〞影寫真

,他在場內等我&老公。


尋日我打電話徵詢女朋友意見有關我剪髮,當時她與她的媽媽身在〝美食博覽2007〞會場中,我說都想去,但老公&肥仔唔去。剪完頭髮後,女朋友致電問我剪成怎樣?去唔去〝美食博覽2007〞?她還約我、老公一起食早餐

,因為她約了朋友在我家附近取東西,但她不去〝高達展〞~今日她的侄女開生日會
。之後我地就分別聯絡朋友們一齊去,所以今天的行程安排:食早餐、高達展、美食博覽,行程十分豐富。


今日與女朋友一起食早餐+午餐後,就出發去睇〝高達展〞。在途中喜歡高達的朋友致電說:「很多人,要排隊入場,還幫我買支水。」,聽了後擔心唔知排幾耐才可入場

。雖說要排隊,但很快便進入了展覽場地。我去過幾年都是在〝愉景新城〞舉辦,而今年在〝荷里活廣場〞,明顯比往年多人~可能地點問題。在場內真是〝人山人海〞,很艱難才找到位置影相&沒有人頭,我比較喜歡傳統的〝高達〞。在場內有問答遊戲、〝高達模型〞教室、〝高達攝影比賽作品〞展覽、售買模型的地方~有限量版〝高達模型〞。


高達入的服飾


場景模型~




BB戰士:劉備高達、張飛高達、關羽高達





參觀〝高達展〞後,高達朋友要買模型書,所以我地去了〝三聯書局〞,我可以順道買〝迪士尼多功能識字Fun Fun卡〞,上次阿B見到好鍾意。


突然女朋友致電說:「有事不能來。」,我地立即致電給另一個朋友商討,最後決定係去〝K Buffet〞

。遲來的朋友說要食得清淡些,因為佢〝腸胃炎〞。現在很快就會出現一個新人,所以很多歌都不懂,所以在唱了幾首新歌後,我就開始唱舊歌。以前只有已選歌曲滿~不能再點歌,今日居然只得幾首歌已選,我仲要成日叫人點歌~好似逼人唱歌咁,真係未試過。晚上9點幾肥仔打比我~問我幾點返?我話唔知丫,之後肥仔講左3件事比我知,我都係得3個〝吓〞
,但係就一次比一次〝吓〞得大聲。


1. 肥仔&娣婦都傷風。


2. 佢地明天請假。


3. 阿B發緊燒。


〝迪士尼多功能識字Fun Fun卡〞



晚餐〝K Buffet〞~


 






沒有留言:

發佈留言