2007年8月10日星期五

我在〝帕布〞的日子

今日媽咪打電話回來話好似15:00會掛

8號風球,我就即刻開電視
&打比肥阿哥、阿嫂、娣婦、身在
〝深圳〞的老公,電話又係慣常非常難打
,除老公外各人都知道,但老公與香港同事要交低重要事後才可以回港。天文台宣佈在15:30或之前一定會掛8號風球,我又再通知全部人,我等左好耐老公還未打比我說回港,我擔心佢返到黎冇車搭,於是我又再打比佢,原來真係未走還欠少少,終於攪到3點幾才開始回港。

今日老公與3個同事去

〝深圳〞公司,他們4人都有帶〝遮〞,但由於〝深圳〞太大風,所以4把〝遮〞都爛晒,老公爛的〝遮〞係〝Coca Cola〞市面應該冇得買,係之前飲氣水用印花+錢換,好在之前媽咪又話要一把,唯有拎媽咪把用。

我留在家中等他時,就提出不如一陣去肥阿哥到,各人都沒有問題,我就打比阿嫂,阿嫂問今晚食乜?我話吃〝公仔麵〞

,阿嫂&肥阿哥剛好要入去〝惠康〞入貨,咁一陣我地就不用去喇,因為肥仔想買飲品回來時去過見太多人,沒有買。阿B係我地差不多要出發時睡了,唯有致電給肥阿哥要遲一些才到。

我地冒住風雨去到肥阿哥玩,到左差不多開餐時間,今次由我&阿嫂負責,阿嫂問每人要食幾多個麵,肥阿哥要2個麵、肥仔要1 1/2個,咁我都要1 1/2個,其他全部要1個。由我操刀切

〝煙豬手〞
&
〝煙鴨胸〞,阿嫂就煎〝煙鴨胸〞
,而
〝煙豬手〞肥阿哥話製造過程好〝污租〞,所以就拎左去〝叮一叮〞,還有〝蟹柳〞&〝腸仔〞做餸。由於大碗不得太多,所以食1個麵的人用小碗,另外用一特大碗盛起餘下,等食完再添食。阿B以〝人食佢又要食〞的精神,終於可以分一杯羹。

今餐晚餐真豐富,豐富到連肥阿哥都話多餸,最後麵食唔晒,餸就食晒。不知何時娣婦整左布甸比阿B,布甸係上次在

第十五屆國際嬰兒、兒童用品博覽買的,但由於阿B剛食完〝奇異果〞要抖抖~點知布甸開始溶,因為用水攪拌後放入冰箱,所以肥仔食晒。上次因為肩頸痛,所以由阿嫂洗碗,今曰沒有上次咁痛,所以由我負責洗碗,老公&娣婦都有爭住要洗,但佢地要返工咁辛苦,我唔比佢地洗。洗完碗坐多一陴就回家。


2 則留言:

  1. 好開心^^ 食呢d野先有打風既氣氛^^

    回覆刪除
  2. 係~好似細個時打風,屋企樓下全部舖頭都閂晒門,唯有食公仔麵 ,諗起都warm warm 。

    回覆刪除