2007年8月20日星期一

999誰是兇手?

上面2幅係早上睇〝Pingu〞影、下面2幅係出門口前影,都係一樣咁〝曳〞。

阿婆、阿媽、肥仔、娣婦、阿B,這5個人都病倒了
而罪魁禍首是誰呢?好明顯係肥仔,因為佢上2星期已病,請了一日假,到現在還未好。近這幾次我地病&記得上次全家病無一幸免,都係肥仔第一個病,所以我叫佢下次病要隔離,搬去肥阿哥到暫住幾日,不過我都係講笑啫。

尋晚去完街回家後,聽到阿B的呼吸有雜聲,摸佢額頭就冇燒。肥仔話明天與阿B去睇醫生&買〝空氣清新機〞。在零晨5點幾聽到阿B咸

,而阿媽好大聲氹阿B,我走去睇下咩事,阿B好額頭好罄,但探熱就無燒。我、阿媽、肥仔、娣婦就一直陪阿B玩,佢有時又扭計,於是我就play幾日前上網搵到〝Pingu〞動晝比阿B睇,不知睇得幾開心~又拍手又跳舞又同〝Pingu〞講野,終於到7點幾阿B吃完奶才睡了,跟住娣婦都睡。原來
肥仔成晚都沒有睡,而娣婦失眠在差不多睡着時阿B就醒。在我地預定的時間遲了出門,因為阿B未起身,我地差不多中午才出門口,唯有食完野行一陣~醫生下午4時開診。

左:我的〝咖哩豬扒飯〞、中:肥仔〝麥麵雞扒〞、右:娣婦〝咖哩雞扒烏冬〞

我地去了一間食日本野的食堂,這裡的老闆是日本人,娣婦很喜歡來這裡吃,並且非常欣賞這裡的〝蟹籽沙律〞~不是常常有。

我點選了〝咖哩豬扒飯〞肥仔〝麥麵雞扒〞娣婦〝咖哩雞扒烏冬〞、〝吞拿魚壽司〞細卷就大家一齊食
,我地還order
〝清酒煮蜆〞〝蟹籽沙律〞,但係未有〝蟹籽沙律〞,而蜆就買緊回來。嘩!開餐喇~阿B一見到又要食,娣婦就分了一些烏冬給阿B,後來我地又order多一份〝蟹柳壽司細卷〞給阿B,但阿B不喜歡吃。店員同我地講有蜆仲要唔要〝清酒煮蜆〞,我地要丫!肥仔又聽到有客問有冇〝蟹籽沙律〞,佢聽到老闆說:「剛做好2客。」,但娣婦冇埋佢,然後我見到真係有喎,再同佢地要唔要,娣婦話唔係冇咩?肥仔又再講多次頭先既野,但娣婦話聽唔到,然後我就order左一客。

午餐後還未夠鐘睇醫生,就去〝千色店〞行,買左一個新的奶粉格,而食水杯係上次係健康院姑娘提意我地買既,之後

肥仔提意去〝熊貓酒店~吉之島10蚊店〞,我緊係讚誠喇!


到達後在〝熊貓酒店〞商場內行左一陣就去〝吉之島10蚊店〞,阿B入到去好快就睡了,而

肥仔&娣婦攰行左一陣都出左去坐,我就繼續行,我口渴係10蚊店買左支野飲,但原來係〝清水〞,後來娣婦買左〝波子汽水〞,但想飲水就與我的交換了。阿B給商場內一班小朋友嘈醒,跟住食奶,中場休息我抱阿B去前面的好像精品店又像模型舖門口玩,店內其中一個著卡通製服的女仔
與阿B玩,佢話阿B眼睫毛好長~是男定女,我說:「男」,佢話阿B大個實好靚仔,但阿B比以前醜。

 

阿B要在地爬,個女仔話地下不潔唔好爬,但我地由他爬,之後我地會抺手仔,我都知唔好,但係上次係〝宜家〞都見到個外國人都係放個女係地下爬,其實不是常常都可以接受既。

睇下阿B幾曳~

在診所內有2個女仕,其中一個係韓國人是BB的媽媽,而另一個係香港人,佢地好似帶BB打針,我聽到香港人話BB針卡係韓國,佢地2個都好〝Nice〞都有同阿B玩。今次阿B唔係傷風、感冒,係

〝鼻膜發炎〞引致〝中耳炎〞,同空氣混濁有關,而〝中耳炎〞都可能會引起發燒,我都好明白~我成日都〝耳鼻喉發炎〞,因為耳鼻喉相通,而家不用返工少左發炎,可能少出街接觸混濁空氣少左,而娣婦就係輕微感冒。

兒時最愛食的蛋糕,但以前係一包有3粒細長厚長形~

肥仔&娣婦去〝泰林〞睇住〝空氣清新機〞,我就同阿B去買我兒時最喜愛的食品~ 陸金記~上海蛋糕
,終於買左一部〝Panasonic〞空氣清新機。

我地之後係餐廳等老公一起吃晚飯,食飯時老公同我講其實阿媽太大聲,所以佢係醒左,其實我都估到老公成日床到郁來郁去。回到家中阿B發燒104度,在探熱期間阿B都是扭計,所以一定不準確,但老人家不是這樣看,所以又係到嘮叨~真是好煩又好大壓力

〝家家有本難念的經〞

 


沒有留言:

發佈留言