2007年8月12日星期日

第十三屆~2007巴士歷史模型展覽

睇下臭B坐到......



第十三屆~2007巴士歷史模型展覽詳情:http://www.80mbusmodel.com/menu-2007.html


高達模型GUNPLA大型主題展覽詳情:http://gunpla-expo.bandai-asia.com/


老公有個朋友好鍾意〝高達〞,所以佢知道今日有〝高達展〞,而且又有〝巴士展〞,就諗住去睇完〝高達展〞再坐車去睇〝巴士展〞。尋日老公致電約朋友,點知

?原來係下星期開始才有〝高達展〞,雖然如此,但我地都約一齊去睇〝巴士展〞,仲約埋肥仔一家&老公的朋友一家4口,下星期才去〝高達展〞


巴士片段、巴士填色比賽、購買巴士相



巴士公司出版的巴士模型


參賽者用紙做的〝皇后碼頭〞



〝巴士〞作品比賽全部用紙整既,係咪睇唔出呢?


用紙做的街景比賽!


今日約埋一齊係茶餐廳食完lunch一齊去睇,阿B一見到老公個朋友就好開心,唔知係咪佢都係人地老豆呢?阿B成日都望住佢笑,佢同阿B玩得好開心

。自從般左去〝始創〞攪就唔係咁好睇,以前係〝西港城〞好D,所以好快就走lu


人地老豆提議去打〝桌球〞,在行去途中我見到娣婦好似唔開心

,我就問佢~娣婦答我唔係,係〝頭痛〞,雖然我地手上有3個小朋友,但都準我地入去。由於在場的男性全部都是煙民
,娣婦又不習慣煙味,加上阿B都唔可以吸,所以我與娣婦就去左無人的2樓同阿B玩。


我:我地去行街,你係咪想買BB野?


娣婦:呢到有冇〝荷花〞?


我:有,係〝新世紀〞,呢到一直行好快到。(我地係〝金都商場〞附近)


娣婦:唔好喇!咁遠~



玩完回去時在樓梯碰到人地媽咪去買水比2個女飲,咁我地就一齊落左去〝7-11〞,老公見我回來時挽住一大袋野,問我買咩,我話買野飲,買埋比其他人麻又買野食比阿B囉。過左一陣,娣婦抱左阿B去玩,我唔知娣婦係咪唔鍾意呢?因為娣婦好文靜、好純,唔鍾意去〝卡拉OK〞

、去街都晚上8、9點返、唔去Bar,所以呢D地方唔知佢係咪唔鍾意。


娣婦係〝荷花〞買左2盒,一盒比阿B,而另一盒送比2位小妹妹。


我就同娣婦講不如我地去〝荷花〞,終於我地一行2個媽媽、一個師奶(我)、3個小朋友,在途中記起阿B差不多食奶,我就打比老公叫佢地係阿B食奶前過黎,差不多到〝新世紀〞阿B才睡著

。去〝荷花〞經過〝大眾書局〞就入左去,因為我想睇下有冇〝專業糕點製作〞,呢本書係〝專業麵包製作〞作者:馮詠楷、周健文所寫,之前係〝商務〞留左,但好耐都冇回音,我搵左好耐才搵到,剛好老公黎到幫我比錢,我地就去〝荷花〞餵奶,點知?老公打黎話得一本,但書後面好〝烏卒卒〞,問我要唔要?我話你決定喇,我唔得閒,最終都係冇要。


我的〝激辣泡菜湯麵〞



肥彭鍾意〝泰昌蛋撻〞



〝新世紀〞美食廣場就係我地食晚餐的地方,我地分批去買野食,我食左〝激辣泡菜湯麵〞、〝肯德基~香辣脆雞雞胸〞一件、〝泰昌蛋撻〞一個。蛋撻係老公話要食,平時老公好少有要求食D乜,我就點解你要食既,原來係〝肥彭〞鍾意食果間,但係我就覺得皮太甜,其他都OK。我、肥仔&娣婦都係同一間買,娣婦買先,所以影唔到相。我個〝激辣泡菜湯麵〞一D都唔辣,老公話泡菜浸係湯到梗係唔辣,但係連湯都唔辣喎

!娣婦個叉燒拉麵就麻麻,但肥仔就幾滿意〝蛋包炒麵〞,但個〝燒墨魚波波〞就~No Good
,我飽飽無食。


肥仔的晚餐



坐車回家,肥仔、娣婦&阿B都睡了

,落車後我見娣婦有少少笑容,可能睡了一陣頭痛好些,回到家我問肥仔,娣婦係咪唔鍾意,佢話唔係佢頭痛,我見娣婦食完藥就睡。原來真係唔係唔開心,係頭痛啫。


沒有留言:

發佈留言