2007年8月18日星期六

回到童年時

在我讀書時代時,我的髮型是長髮,前面是〝留海〞。現在的髮型是中長曲髮

,但係已不是
〝留海〞,前面的陰是長的,這樣已維持了很多年了,隨著人大了,加上我想轉變一下,在1、2年前我已經想將前面的陰剪回〝留海〞,但老公不喜歡我剪〝留海〞,所以一直都沒有剪。

之前我知道老公今日去剪頭髮,我就再同他講我想剪〝留海〞,但始終都係唔肯。尋日我已做過〝民意調查〞是有關我想剪〝留海〞,但全部人都唔讚誠

,並且我將我以前的相給他們睇,結果都係一樣,但娣婦話你問下個髮型師,佢可以比到意見你,但出黎個效果會同講有些不同,呢點我都明,這個髮型師係娣婦剪開的。現在肥仔都係去果到剪,我唔整頭髮老公就會去果到剪,我真係好想剪

今日陪老公去剪頭髮,髮型師給我的意見係~我塊面會肥,他都不讚誠,過左一陣我又再問,

我:剪左會唔會〝後生〞些。

髮型師:剪左當然會〝後生〞些,但塊面會肥。

我:我都知,因為我以前個髮型都咁。

髮型師:你都可以試一次~頭髮都長得好快。

我望住老公,老公擰頭

。到老公剪完我就做手勢要剪,都係擰頭,我地一路行我一路又再問老公,終於老公話咁你剪喇!但我個心15、16唔知剪唔剪好,我就打比2個朋友徵詢意見,一個朋友要見到我才知,而家想像不到,另一個朋友話可以試下,於是我就同老公講剪。

髮型師將我前面的頭髮拉直後再剪短,因為我的頭髮比較還強,拉左好耐才直,但係我的頭髮又唔受電,髮型師話頭髮電死左。當我睇到我個新髮型後就令我諗起讀書時代的我,好似時光倒流一樣~真係令我懷念。唔知點解?剪完後我又唔係咁接受,但老公話比佢想像中好好多~你睇睇下就慣。

我在街上行,唔知係咪真係唔好睇,我覺得街上好似好多人望住笑我,真係想即刻怱返屋企,但係我地又要食晚飯,真係想搵

〝窿捐〞。雖然我覺得唔係咁好睇,但可以令我〝重拾童年〞

 


沒有留言:

發佈留言