2007年8月4日星期六

嘩!Good Good 頂級肉眼扒

暖笠笠〝晚餐〞

嘩!肥阿哥幾〝Pro〞~

〝煙鴨胸〞&〝頂級肉眼扒〞解凍~

上星期六,肥阿哥買左肉眼扒,想叫我地去佢家品嚐,但係娣婦要回娘家吃飯,所以就約左今日食。尋日我已經整好

〝薯仔蛋沙律〞拎去肥阿哥到一齊食。 原本仲有〝銅鑼燒〞的,點解會冇?事原今日一早起身整,但係在我打蛋時,有其中一隻蛋壞左,攪到全部衰晒,因為蛋尋日才買以為唔會壞,所以我將全部蛋放晒落一隻碗到,大意咁就衰左,再加上尋日到今朝肩頸痛,由條頸直落到背脊個雞翼位,條頸唔郁都痛,所以個人更加〝掹〞~真係激死我

愛心〝薯仔蛋沙律〞

娣婦要在家睡多一陣,因這幾日阿B病都睡得少又要返工。上到去大家擾攘左一陣肥仔就話玩

〝Wii〞,今次我地玩〝孖寶兄弟8〞,阿B有覺唔訓睇打機,暫時發現阿B對〝雷曼兔子Rayman Raving Rabbids〞&〝孖寶兄弟8〞有興趣睇到眼都唔眨,其他Game都冇咁專心。想塗〝冬青膏〞又唔記得帶,就打比娣婦幫我拎過黎。

今次不是我負責煮晚餐,係由肥阿哥負責煮,可是肥阿哥得一招就係〝椒鹽賴尿蝦〞~好好味

,但我只吃過2、3次,咁唔知今次會點呢?除牛扒外還有配菜~
薯餅&番茄,就由老公負責煮。

老公出手喇!

今晚既頭盤係肥阿哥

〝煎香煙鴨胸〞,真係好好味!主菜就係〝頂級肉眼扒〞,雖然廚房門是關上,但我依然聞到一陣陣好似用焗爐焗野既香味,我就即刻去影相
。嘩!一開門就
香味撲鼻,見到肥阿哥&阿嫂都為我地既晚餐努力,肥阿哥幾勁丫~一次過煎2件分2個pan煎,阿嫂問我地要熟定唔熟,老公&肥仔要唔熟(平時食7成熟)、娣婦要熟、我要8成熟,但阿嫂唔係專業唔一定8成,咁又係喎,終於開餐喇!

阿嫂切,肥阿哥煎〝夫妻檔〞

阿嫂將扒的肥膏剪給肥阿哥用黎煎扒~好大煙丫~

原本阿B差不多睡,但一見到枱上放左第一碟牛扒就即刻由窗台爬過黎,係到發脾氣要食~〝

食野大過天〞,所以娣婦就將牛扒沖水剪碎餵阿B。肥阿哥叫我地怏D食~凍左唔好食會好乾,咁就嘥野。大家開始品嚐,老公切左我1/3塊扒食。

肥阿哥:好唔好食丫!

肥仔:又乾又靭,沒有什麼特別。

肥阿哥:唔係丫麻!呢D係〝頂級肉眼扒〞黎架喎,都話要快D食會乾。

老公:出面肉質無呢D咁好。

我:唔係丫!幾好食喎~好淋、好好味,又剛好8成熟。

阿嫂:肥仔果塊係第一件煎好,所以會乾D。

老公:係丫!老婆果真係幾好食~好淋,好食過我果塊。

肥阿哥:如果食8成熟會好D,肉汁會keep得好D。

我:我果塊脂肪分佈比較好,可能這是我塊比其他好食的原因。

食完後,肥阿哥去洗碗(奇蹟),但洗洗下變左阿嫂洗,我都想幫手,但係由下午開始肩頸勁痛,頭亦不可以向前或後,因為一郁就好似有野壓住由條頸去到個雞翼位好痛,我都唔知係咪神經線痛,阿嫂叫肥阿哥比〝撤隆適〞我貼,但係我同佢講,我每晚都用2塊貼住才可以睡,肥阿哥聽到有冇攪錯咁後生咁樣,之後就比左支藥膏我,係佢上次扭到醫生比,我塗左都係覺得〝冬青膏〞好D,因為塗完會有冰涼感覺可以舒緩一陣~心理上好D。我見到阿嫂洗完碗又抺廚房又抺廚房地板,真係唔好意思要阿嫂咁粗勞,thank you for 大哥&大嫂!

〝為食精〞有覺唔訓要食野!


6 則留言:

  1. 我想問煙鴨胸係邊度有得賣呀? 我好鍾意食, 但係就唔知邊度有得賣呀...........

    回覆刪除
  2. 我都好鐘意食〝煙鴨胸〞,肥阿哥應該係佢自己公司買,我幫你問下肥阿哥睇下邊到有散賣,我有消息的話去你個Blog留言給你 !

    回覆刪除
  3. 今日請你見識下最有牛肉味嘅雪花肥牛, 佢就係美國純黑安格斯PRIME Grade頂級雪花肥牛! 牛種: 純100% 品種美國黑安格斯 Pure Blood Premium Black Angus 牛 , 全身黑色發亮, 肉質香濃, 比一般常見美國安格斯, PRIME grade 牛肉更有牛肉味!澳洲或日本和牛肉就油花跟肉比例大, 油花多入口有溶化感但就唔夠牛肉味! 我呢輪見好多客都特別指名要呢一款肥牛, 佢地話Citysuper好貴, 我地就平D HK$ 99.00/LB仲係抽真空包裝可以放落雪櫃保存得耐D, 隨時打邊爐, 炒餸都O.K. 明天就等我講吓牛肉, 牛扒品種分級等大家買牛扒或出街据扒時留意下自已食緊D咩牛肉啦! 有興趣朋友可來睇吓 :- TastyChoice 尚品: 九龍荔枝角長沙灣道912-914號時信中心一號舖地下 (荔枝角地鐵站C出口) Tel: 2370 0133 Business Hr: 10:00 a.m. - 7:00 p.m. (Mon.-Sat.) 10:00 a.m. - 3:00 p.m. (Sun.)

    回覆刪除
  4. 我好鍾意食〝牛牛〞去餐廳都係据〝牛牛〞,但係就越黎越唔好食,攪到我都唔多想吃〝牛牛〞。好期待你的講解 。

    回覆刪除
  5. 我舊鴨胸買左好耐, 仲未知點整好, 配士多啤梨汁好似唔錯 凍肉鋪有得賣

    回覆刪除
  6. 蠍蠍,士多啤梨汁點整,我好鍾意吃士多啤梨架 ~

    回覆刪除