2007年8月11日星期六

今非昔比

尋日又去左肥阿哥家中玩,我地係

〝元氣〞〝元綠〞之間選了〝元綠〞壽司做晚餐
,因為
〝元氣〞要搭車去拎,所以肥仔就決定叫〝元綠〞,但係質素與以前真係差得好遠
。我唔係每間都食勻,所以我不是說全部都唔好食,但至少我叫果間係咁,攪到老公而家唔鍾意食
〝元綠〞的壽司
。尋晚叫左
壽司冷辣辣麵(大)炸雞軟骨

壽司:好似擺左好耐,紫菜都唔新鮮~紫菜淋晒榻晒係壽司到,好似擺係條line到冇人要就比我地咁。平時〝螺肉壽司〞有2粒螺肉,但其中一件得1粒咋。

冷辣辣麵(大):我見到比平時少,仲要係由2個小的組合而成,但肥仔話差唔多~係未撈勻啫,當撈勻後我地都係覺得少左,因為4個角都有虛位,平時係盒底都滿,並且大的味道是比小的清淡,今次大的味道濃與小的差不多。如果小的係有1隻蝦做餸,但而家蝦都冇隻咁咪欺騙左我囉

炸雞軟骨:我打開個盒再打開張錫紙一睇,嘩咩事丫
?點解咁既?唔係賣相唔靚,我知炸野通常冇外賣,因為去到客到大多都唔好食,怕會影響質素,呢點我接受,而問題係份量係個盒的一半都無,之前都有order過都唔係咁少,係堂食仲多過佢。我好鍾意食〝
炸雞軟骨〞架,下次都係唔叫,我自己買返黎整算。


沒有留言:

發佈留言