2007年8月14日星期二

開心的一天

今日做左好耐冇做既野~買衫,又買到我想買好耐既野~〝專業糕點製作〞(我搵左好耐&好辛苦),總之今日好開心

事原今日屋企lunch無人煮飯,所以我尋日就致電比琦琦約佢食lunch,但琦琦話平時食開間餐廳closed,我就簡左〝美心快餐〞,琦琦叫我去到睇左食乜就打比佢,佢到後就幫我買。

我去到屋企樓下才記得忙了帶〝XO醬〞比琦琦,本想回家取但係取回後我就要坐〝的士〞,所以冇拎到。我致電給老公,因為之前老公叫我記帶埋〝XO醬〞比琦琦,老公話唔緊要喇,佢都唔趕要。到達〝美心快餐〞後便通知琦琦。阿B有少少扭計,我就餵阿B食奶~居然食晒,食完仲即刻要食我D飯,仲食左好多~飯桶一名。阿B望住我地D汽水又用手指住琦琦杯汽水,於是我就捏住少少飲筒比佢飲,一啖吸唔到,再黎第二啖吸到喇,可能〝拿〞,所以全部流返出黎。琦琦幫我睇左一陣,因為我要去〝矛厠〞,回來時都好乖坐下到玩琦琦比佢包紙巾。本想行去〝吉之島〞,但見到落雨就唔去,就叫阿B同琦琦〝飛吻〞後分手,大家轉身走後,阿B哭~我唯去追琦琦,再一齊行多少少路就走。

                                           

商場內有很多人,但我太喜歡多人的地方,可是阿B又想睡,唯有一邊shopping、一邊等阿B訓。入左去一間boutique睇衫,一款衫有2種色,諗左好耐都唔知要邊隻色,而且我又覺得件衫又好似好〝老餅〞又好似好〝娘〞,但我又想買~好矛盾丫!後來問售貨員意見

〝綠色〞好,因為佢話我頭髮黑,再著黑色個人會好沉,我都係諗緊。

售貨員:你鍾意黑色呢?

我:係丫!我的衫大部分都係黑色。

售貨員:叫BB幫你選。

阿B扭眼訓

,突然拎住件黑色,我同售貨員講都係買黑色保險D,因為唔太特出,
〝綠色〞我怕買左唔著。

我記得附近有間〝書局〞,想買〝專業糕點製作〞,因為之前訂左冇回音,於是我就背住阿B一齊行,雖然落雨都覺得熱,去到〝三聯書局〞行去烹飪書的地方,搵唔到~死心不息,睇左幾次都係冇,在心灰意冷時轉身走,真係〝發雞盲〞後面都係放烹飪書的地方,搵~搵~搵~搵到喇,本書有少少〝烏租〞,但又搵唔到另一本,一場黎到再睇埋其他書先,睇睇下比我發現多一本~沒有〝烏租〞,我就決定買這本喇!

離開時還落雨,我便坐〝的士〞回家,因為要行一段路才有小巴回家,落雨與阿B一起太不方便,這是最好的選擇。

 


沒有留言:

發佈留言