2007年8月2日星期四

打針後遺症

病緊都古靈精怪~

星期一阿B去〝健康院〞打針,姑娘話2-5日後會發燒,但都冇發燒,終於係前日發燒喇
!其實之前我都覺有少少,但係佢係間中覺得額頭有些罄,前日就同阿B探熱體溫
101.1,跟住食退燒藥
,到尋日都未退燒,我就決定阿B半夜睡了都要弄醒佢食藥,因為我發覺阿B差不多到食藥時的體溫又會高~要準時食藥,並且之前係〝荷花〞買左一本書
〝新手爸媽湊仔速成班〞中提及過
『為何半夜常發高燒?』孩子常常半夜發高燒,最常見的原因是,晚上大家都睡覺休息,父母到了服藥的時間並沒想到給孩子餵藥,藥力消失了,體溫自然便升高,這是沒依時服藥之故。有見及此我就每隔4小時起身叫埋娣婦一齊與阿B探熱&餵藥,半夜2點幾仲有燒,但到左今朝6點幾就退燒了,雖然如此都不可以鬆懈。

八卦仔週圍望~

今日肥仔放假,所以下午我&肥仔就帶阿B行去左隔離村食飯&行下,食完飯係諗住有冷氣等阿B睡,不停係商場兜圈行到好攰,但點知阿B又唔訓,原來夠鐘飲奶~飲左少少就唔飲,我摸下阿B發覺又好似有輕微發燒,於是我地就回家等阿B睡醒
,還有燒就去睇醫生。睡醒後比之前好,所以吃〝健康院〞的退燒藥,沒有睇醫生。明天去肥阿哥到,希望退燒。

上次病瘦左未有機會養肥,而家打針又發燒,唔肯食粥、飯、奶,又再瘦D,不過都仲好〝墜手〞,但我都要盡快養番肥阿B。一陣再探熱係冇燒應該可以放心些。

〝新手爸媽湊仔速成班〞這本書我覺得不錯,內容包括:育兒初體驗、護理小兒科、寶寶健身室。

〝育兒初體驗〞:關於BB的清潔、衣、食、行、生活。

〝護理小兒科〞:BB大小病時對策、成因,會教你點樣按摩、煲什麼湯水對BB有幫助。

〝寶寶健身室〞:教你幫BB按摩、穴位按摩,做一些運動有助BB的身心發展。

 


沒有留言:

發佈留言