2007年7月31日星期二

青檸棉花糖、菠蘿椰林棉花糖


食譜請瀏覽:

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!e4FTxkCfHxiNryF7_X3Kboo-/article?mid=161&fid=18

首先我要〝多謝老公〞

先,因為尋晚老公放工咁攰都幫我湊阿B又陪阿B睡,我才可以整到我喜愛的〝棉花糖〞。

尋晚要整蛋黃汁〝玉子豆腐〞做餸,咁D蛋白點算好呢?呀!不如整〝棉花糖〞,還掂有4盒啫喱粉買左好耐都未用,點知一睇有2盒食用日期最後今日,有一盒過2日到期,另一盒就出年3月,所以我會係一、二日內再整多一次棉花糖。

入雪櫃前~上面2幅係〝菠蘿椰林味〞、下面2幅係〝青檸味〞

2種味、6杯啫喱、任君選擇。

於是我就做左〝

青檸棉花糖菠蘿椰林棉花糖〞,我只用左食譜1/3的份量做,有剩的啫喱粉我做左6杯啫,每一種味各3杯。因為上次整荔枝味有很多人都覺得酸,所以整青檸味時加多了1/2茶匙糖。大家食過後都有不同意見。

我:味道淡左D、內部結構比較鬆,冇出面的那麼實

老公:青檸棉花糖好酸

,而菠蘿椰林味比較好。

肥仔:椰絲多左D味道淡了一些。

娣婦:味道剛好,比較適合佢自己,但內部結構比較鬆。

 棉花糖與啫喱的製成品

〝青檸棉花糖〞〝蘿椰林棉花糖〞結構實,因為我做菠蘿椰林味先,在整完後我倒入個盒內,但發現比較麻煩,所以我做青檸味時打完蛋白就倒入盒內,再加埋其他材料繼續打,於是就有2種口感,不過整體黎講都係鬆。

我預備送比小朋友吃的。


沒有留言:

發佈留言