2007年7月30日星期一

是日晚餐

蛋黃汁〝玉子豆腐〞

上次我與肥仔帶阿B散步兼曬太陽去間隔村,我順便買阿婆鍾意食既

〝玉子豆腐〞回去煮比佢食,點知〝玉子豆腐〞個蛋黃汁又香又好味阿B好鍾意食
,而蛋白用左黎醃豬扒。今日就與阿婆帶阿B去
〝玉子豆腐〞&買埋其他餸順便曬太陽,可惜這次個汁就用全蛋就比上次瞬息一些,所以阿B不太喜歡吃~食左少少,不過上次賣相真係靚好多。

全蛋汁〝玉子豆腐〞

我用左尋日買的

〝XO〞醬炒紹菜,但我打開覺得與之前不同。肥仔覺得冇之前咁好食,我問佢係煮得唔好食定係個醬唔好食,肥仔都話係個〝XO〞醬味道與之前不同。

〝一字排骨〞好食過上次,今次我都係冇加鹽,但我覺冇上次咁酸~可能問題係檸檬到。肥仔用汁撈飯都係有些酸,不過好左,如果骨連汁一齊食就沒有問題。

食譜請瀏覽:

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!e4FTxkCfHxiNryF7_X3Kboo-/article?mid=735&prev=739&next=716

〝洋蔥炒肥牛〞唔知煮咩是但加多樣,因為方便快捷易煮丫麻!


2 則留言:

  1. 很特別的菜式~~ 邀請你有空都來我 那兒 品嚐我的新菜.

    回覆刪除
  2. 多謝你的讚賞!我一定會去逛逛你的天地 !

    回覆刪除