2007年7月13日星期五

英式燴豬扒 (內附食譜)

重新調味的〝燴豬扒〞

尋日淡味的〝燴豬扒〞

尋日阿媽買左豬扒叫我預備夜晚做餸,但係我又唔想成日都整

〝洋蔥豬扒〞,想攪攪新意思
,所以就搵cookbook 睇下有咩新攪作,係書我睇到
英國菜有〝燴豬扒〞就即刻諗起屋企樓下餐廳〝豬扒燴意粉〞,細個間中都有買外買〝豬扒燴意粉〞食,雖然轉過師父,但到而家依然都咁好食
。我就決定整
〝燴豬扒〞,當我睇到調味料要用咖哩粉與我平時食的不同,我覺得有點怪
,好在書中還有〝燴牛扒〞都係英國菜,而調味料同平時差不多,好~就將牛扒改為豬扒。

我將食譜和做法稍微改動左,因為我試過味道不夠,所以將番茄加多2湯匙、糖加多1湯匙、洋芫荽減了半湯匙。在醃方面原食譜只是用胡椒粉&鹽,但我有再加其他調味料。我在開飯前一個鍾已整好,所以我燴左33分鐘,再焗6分鐘,然後在食時再煮滾加麵粉將汁變粘稠

這個餸賣相不錯,但我覺得味道稍為淡,而娣婦味道剛好&薯仔好好味、肥仔就茄汁味不夠、老公話紅蘿蔔好稔&好好味,並且蓋過左個汁味,所以就覺得冇什麼特別。今次都算是失敗,我要快D加油做一個〝燴豬扒~成功版〞…糕~糕~糕~

今晚我再將個汁調教過,用水將豬扒煮番熱,加多3湯匙番茄醬和加多少少鹽,出來既效果果然不錯,顏色都有分別,我地大家都非常滿意
。我記得肥媽講過調味跟人的份量做,但都要自己試味睇下夠唔夠味,係真架~真係要自己試味,不能盡跟食譜。


燴豬扒

食譜來自:中外小菜二佰種

材料:

豬扒                        6

洋蔥                        1

薯仔                        2

紅蘿蔔                    1

調味料:

月季葉                    1

麵粉                        2湯匙

洋芫荽茸                1/2湯匙

番茄醬                    7湯匙

胡椒粉                    少許

                            2茶匙

                            適量

製法:

(1)     將豬扒沈淨拍鬆,用胡椒粉、鹽、生抽、老抽、糖調味。

(2)     洋蔥去衣切片。薯仔及紅蘿蔔去皮洗淨切角。

(3)     起鑊,加油2湯匙,將牛扒煎黃盛起。

(4)     洗淨鑊,下油1湯匙爆炒洋蔥至發出香味時即盛起。

(5)     再加1湯匙油爆炒紅蘿蔔及薯仔片刻,放入有蓋煲內,再舖上牛扒,洋蔥片及月季葉。

(6)     番茄醬用2杯清水稀釋,加糖調味注入煲內,把蓋蓋好,用文火燜稔40分鐘,燜時要不時將煲搖動,以免黐底。

(7)     肉稔後將月季葉棄去,麵粉用少許清水調勻,注入煲內煮沸。上碟,撒上洋芫荽即可進食。

 

煎香了的豬扒


製作過程



沒有留言:

發佈留言