2007年7月7日星期六

777的日子

今朝娣婦返工前,我地都以為佢退左燒,點知食完奶睡醒又燒過

,但已11點幾醫生收中午1點,於是我即刻同阿B白白之後又叫醒肥仔沖涼,我地攪掂晒就叫醒老公,當時十分〝頻能〞,睇完醫生,買野食就去肥阿哥到。

阿B病情請瀏覽:http://hk.myblog.yahoo.com/jw!e4FTxkCfHxiNryF7_X3Kboo-/article?mid=670&prev=-1&next=650

肥仔&娣婦想食日本野、我想食飯、老公唔舒服想食麵,結果我地既路線圖就係去買日本野食(有飯吃),再去買麵,然後就去肥阿哥到開餐。到了後我見餐牌的份量好似很少,所以我就同老公去隔幾間的茶餐廳買麵&飯。雖然食日本野的舖不是大,但有很多人幫襯,而且蟹籽沙律都好好味

,但不是常常都有,好似今日咁就冇得買,不過甜蛋壽司和清酒煮蜆都不錯。我地用膳中,阿B又要分一杯羹,所以我將我的飯分了少少比佢。
吃過午飯後,我地玩了一陣Wii,阿B當然睇到眼都唔眨喇!

甜蛋壽司

清酒煮蜆

伯娘〝mum mum〞

晚飯時間到了,例牌大家都係話是但,結果我決定吃公仔麵,由於之前娣婦煮〝滿漢大餐〞
香嘖嘖,比起〝滿漢杯麵〞香好多,所以
我想食〝滿漢大餐〞,於是我&老公去買,老公去到要買火腿,又要買火雞片,轉頭又要買水餃,全部都係要黎做餸,如果屋企冇麵要落街買麵煮老公一定會買其他野做餸,但若果屋企有麵就不會攪咁多野。

我好耐冇一次過煮咁多個麵,大頭蝦的我煮左麵先,應該煮餸先,阿嫂已經有幫我手,但D麵都係淋晒唔好食。肥阿哥食食下都唔食,因為D麵淋晒之餘,仲話好似係大陸食野咁,事原係唔夠咁多個食麵碗,肥阿哥要用阿嫂整蛋糕既maxing bowl黎食麵。大家睇相會覺得2碗麵賣相咁大分別,其實肥阿哥果碗賣相同我果碗係一樣,只不過食食下肥阿哥彈左一句〝好似係大陸食野咁〞,我就即刻影返一幅做紀念喇

〝滿漢大餐〞

我的〝滿漢大餐〞

肥阿哥的〝滿漢大餐〞


沒有留言:

發佈留言