2007年7月22日星期日

沙田西田~BB餐廳

〝沙田新城市〞租的BB車

尋日阿B去左個

〝一歲趴地〞由下午12:00開始至下4:00,在下午執完屋3點幾又冇野做
&前日都冇阿B再去
〝BB餐廳〞就打電話比肥仔問下佢去唔去。我記得〝新城市廣場〞有BB車租,好似HK$100-按租,如果架車冇損壞就會退回按金,點解要租車~咪因為肥仔冇背背帶&BB車,所以到步就即刻去租,詢問處職員問我地BB幾多磅&係邊(要見到BB先租),但當時肥仔抱住阿B&老公係樓下等我地,我就立即急call佢地上黎,可是當時冇BB車要等到18:15才有人還車,但我地都照book先,好在在辦手續其間有人還車,所以不用等就有車車坐,但這款車是適合年齡大小小的小朋友坐,阿B唔鍾意坐上去,但冇辦法喇~長抱會好攰。今日我發覺B仔真係墜手左好多,我抱了一陣都有D頂唔住。

等我睇下Menu先~

E餐~和風餐 〝白身魚&蔬菜、滋味軟飯、生果糊仔〞


我地立刻全速前進,因為怕多人&關門,如果今次都食唔到連我都會有D唔開心,去到真係人山人海,但真係幸運去到有位,即刻抱阿B去坐,之後都有好多人黎,但要等位。阿B都好鍾意食我地為佢選既

〝E~和風餐 (白身魚&蔬菜、滋味軟飯、生果糊仔)〞,仲將成個餐食晒添
,我都試過個飯好煙靭、好軟,味道好淡,我娣婦話網上流傳,在CitySupper有得買,我都見到係一包包用水沖開的。

我地之後就去左〝荷花〞買野比阿B,點知阿B扭計,娣婦就即刻就問荷花職員借熱水開奶,因為借熱水易過借凍水,點知佢地話冇,肥仔就有些〝罄〞
想行去再同佢地講點解會無上次係荃灣都有,我話上次係荃灣佢地都係用蒸餾水機仲話係職員用,都唔多想借,我話算喇,我地即刻上返去〝BB餐廳〞開奶,阿B食緊時已差不多睡著,最後吃剩1/2安就睡了

由於我地有BB車,加上這鐘數有好多人食晚飯,所以我地選擇〝希爾頓中心〞的麥麥開餐,肥仔想買個斜孭袋就行左一陣街,行左幾間終於買到喇,跟住回家lu。去到巴士站好熱丫,突然娣婦見到

〝小強〞
,我睇唔到
〝小強〞
係邊,娣婦話頭先係巴士前,我話可能走左去巴士底。我地上車後坐上層,之後覺得有點怪,點解D人都唔上車,點解又唔開車呢,發生咩事?有人話車倒人,大家都議論紛紛,我話唔通壞車,但壞又會有冷氣既,老公話係波箱有問題,點知話口未完轉頭司機就熄匙,之前已經有部分人落左車,而家咁既情況仲多人落車,我見到咁咪又話落車,但老公叫我地唔駛咁急,之後我地就坐番低。突然聽到有人話有第2架車黎,我地先落車,站長安排我地過車,但我見到車上都差不多滿座,若果我地上車隨時冇位坐,所以我地決定與站長講唔上車再等下一架,如果平時冇小朋友我會上車,因為我冇位坐都冇所謂。站長將我地交回車長再等車,但車長成日都行開,我問車長係咪壞車,車長話水箱流水,如果再行會好危險,之後肥仔就去左食煙。原本娣婦係老公旁邊,但突然娣婦彈開大叫

娣婦:〝小強〞丫!

我:係邊!

娣婦:係丈丈衫袖到。

我睇唔到喎,突然老公勃條頸,我就見到係老公膊頭落少少有我手指咁長既〝小強〞

,我雖然好怕
〝小強〞
,但我好愛我老公,我估起勇氣徒手幫佢勃隻
〝小強〞走,一次唔得二次、三次,終於唔知點樣隻〝小強〞就趺左落地,娣婦即刻抱阿B坐上欄杆上,我繼而都坐上欄杆,〝小強〞走向後面既一對男女~個女都係好驚,個男用腳踢走,點知又踢左去我地果邊,老公又踢一腳
,跟住就唔知走左去邊,我諗可能係娣婦之前見到果隻。肥仔返黎我就鬧佢,頭先有
〝小強〞你又走左去,你明知我、老公、娣婦都怕〝小強〞架麻,真係激死我。

後記:

我係借BB車時見到有位太太向接待員取〝L〞碼尿片,後來我上網睇真係有尿片供應,不單這樣還有其他服務,有興趣可以瀏覽:http://www.newtownplaza.com.hk/cybermall/ntp/customer_scope


沒有留言:

發佈留言