2007年7月6日星期五

攪鬼的晚餐

早上8點幾肥阿哥打電話黎揾肥仔

,我話肥仔訓緊,因為今日放假,肥阿哥聽到後話晏些才找他。傍晚時份,肥仔同阿B落街行,過了一陣肥仔就打黎話一陣去肥阿哥到,問我去唔去~我話去。我地上到去,肥阿哥食左飯盒,而阿嫂就食左通粉,咁我地食咩好呢?問佢地又話是但,老公話唔食壽司,因為叫外賣得
〝元綠〞,結果由7點幾問到8點幾都係冇結果,於是我就決定叫〝麥麥〞外賣,雖則肥阿哥食左飯盒,但係都要叫4隻雞翼吃(我家人好大食架)一共4個餐6件香辣脆雞9件麥樂雞今次係我第一次叫〝麥麥〞外賣,問地址時冇問幾多樓、幾多室,我以為忙唔記得問咪同佢講,點知佢話唔送上樓,只係送去大堂,來到時才打電話比我落去拎,心想點解咁奇怪

突然

大廈警鐘響起,我地隨即睇大堂的閉路電視,見到大堂聚集了一些人,之後又見到有消防員,老公即刻走出去走廊,見到電梯停了,肥阿哥打去會所問個究竟又唔通,可能好多人打去,我地一直睇閉路電視留意情況。

電話響:我係〝麥麥〞外賣速遞員,而家係大堂。

我:唔好意思,而家冇電梯。

麥麥:咁係咪要等有電梯先丫?

我:係丫!因為我係最高果層。

麥麥:咁丫!我一陣打番比你。

過左一陣。

麥麥:咁好丫!我搵個地方坐,你得就打電話比我。

我:哦!我盡量安排。

原本我想由41樓行樓梯落去,再行返上黎,但係冇人陪我去。肥阿哥突然有一個奇想

,就係由佢的天台爬過去間離的天台,2個天台中間有一個好闊的駁位,但係條隙細佢肥得滯攝唔到入去,咁即係要瘦人~阿嫂、老公、娣婦,冇理由要女仕做咁危險既事,而老公又畏高,但係阿嫂話你過到去都開唔到門喇,肥阿哥話可能條鎖匙一樣呢。

老公好肚餓,叫左外賣到左又冇得食,好在頭阿媽叫我地拎尋日唔記得食既燻蹄過黎食,如果唔係就餓死。唔知過左幾耐,老公又行出去睇下有冇電梯,好野可以落去喇,於是就即刻分頭行事,我打電話通知外賣速遞,而肥仔&娣婦就落去。唉!我地係閉路電視見到肥仔&娣婦拎住野食行入大廈,但突然見佢地返轉頭,又好似踎係地下,究竟咩事呢?都攪左好耐都唔返黎既,正當肥阿哥想打比肥仔就電話響,係肥仔打比肥阿哥問我地有冇叫

炭燒雞腿包、幾多件麥樂雞、幾多件香辣脆雞,我見咁既形勢即刻打電話比個外員速遞,佢話D雞冇盒可能用袋裝,叫我地搵下,我話有事再打比佢。原來炭燒雞腿包個盒裝左6件雞,而9件麥樂雞就用左6件裝入住。係閉路電視見佢地進入大堂去搭電梯返上黎,過左一陣又聽到警鐘響聲哎呀~弊啦~,佢地會唔會困係電梯內呢?如果唔係check咁耐,都應該係警鐘響前上左黎lu。不過,好在有野食,佢地可以食住先。係閉路電視到見到2個傻瓜,好在冇事。都攪到9點幾做老公最鐘意睇既〝學警出更〞就冇睇閉路電視。門鐘響原來係佢地,肥仔話佢收左錢就走,咩都冇講。我地問有冇困電梯,原本係12樓警鐘一響就即刻落返地下,後來一有電梯就即刻衝去搭。終於要10點幾先開餐,薯條都變得唔好食~嘥晒,差D晚餐變消夜。

點解上次係醫院困電梯唔會即刻送我返去地下既,係咪新電梯先至係咁咋?

肥阿哥的金魚




沒有留言:

發佈留言