2007年7月8日星期日

細舅母~燻雞 (內附食譜)

燻前

今日起身就見到有隻雞係到,我聽到原來阿媽叫細舅母整熟黎做餸,舅母唔知我地鍾唔鍾意食,不過表妹都話好食,阿媽就叫舅母照整。其實我都有D怕未熟的雞,不過唔緊要因為今次不用我動手。我問舅母呢個餸咩名堂,舅母話自己都唔知,舅母都係跟佢阿嫂學,我見個煮法與之前睇

〝亞蘇〞既〝燻雞〞差不多,所以就自改為〝燻雞〞,但冇〝亞蘇〞咁多煙,煙同平時蒸野差不多。但唔知係咪個鑊唔夠深,所以舅母將雞肚破開

我見燻完後與白切雞沒什麼大分別
,我問老公好唔好食,老公話有一種味好好食
,但又唔知點講,我食左之後就知係咩味,就係
〝雞味〞,燻完之後仍然保持雞味、肉質嫩滑
做法非常簡單,因為都不需要油&水,只要一隻碟、鑊、雞就可以,真係唔識煮都會一學就識,只要你唔怕未熟既雞。


細舅母~燻雞

材料:

                        1

醃料:

                        適量

雞粉                    適量

豉油                    適量

做法:

1.            洗淨雞隻,然後抺乾,再用刀將雞肚破開。(請睇相)

2.            用鹽塗勻雞身醃一陣。

3.            再用雞粉&豉油塗勻雞身。

4.            將雞放在碟上,然後放在空鑊內,用中火乾蒸25分鐘或至熟

5.            然後斬件上碟,碟上的汁用碗盛起,可用來蘸雞

備註:

阿媽冇用到個汁,轉用薑蔥蓉,所以我都唔知個汁既味道,麻煩個汁自行試味調教。

 燻



 


沒有留言:

發佈留言