2007年7月27日星期五

拍拖行街街~好開心


今日同老公去左油麻地〝二德惠〞買麵粉預備整〝馬仔〞,上到去老公問點解咁多人,我解釋可能就黎〝中秋節〞大家黎買材料整月餅,行左一陣都唔想行就去左排隊比錢,係排隊其間見到

〝牛角包焗管(楊極)〞可以用黎整卷筒麵包。之後就去左旺角〝吉吉島〞10蚊店,我想買多4個蛋撻模。我見到係扶手電梯口有張poster印有〝米奇〞〝米尼〞〝唐老鴨〞,我緊係睇下講咩喇,原來係購物滿$100就可以用$19.9換購『迪士尼米奇與好友購物袋』1個,咁我地就開始 shopping。

我地行左差不多一半地方,望下架車同老公講都係得一個刨咋,因為老公幫我搵蛋撻模,但係搵唔到,我唔信再去搵都係冇,因為我好耐之前已唔見有~可能冇得賣,而個刨係買比阿婆~屋企個刨唔好用。我地就繼續行另外一半地方~行行行,再望下架車又多左幾樣野,其中2樣係買比阿B就係熊仔樽蓋連飲管&廚房交剪~阿B專用係屋企剪碎食物!突然老公話想買個模型盒裝巴士,我即刻叫好~行番去睇,其實好耐之前黎過老公已想買,但老公個人不是亂花錢的人與我就不同,所以老公話想買我都非常開心和鼓勵,因為係一件難得的事。在我地折返途中我

〝死心不息〞又再去搵多一次蛋撻模,但結果真係心死喇!老公睇睇下又想到D問題唔買,我即刻諗方法幫佢解決晒,最後老公搵左一個模型盒得一條不覺眼的花痕,睇睇下我又想買一個,但係.......

我:都係等遲D搬才買。

老公:咁我又唔買。

我:點解?

老公:搬屋後才買,搬屋會整爛。

我:我唔係怕整爛,而係我set〝米奇〞都有野裝住,唔係必需品可以唔買住,同埋我想換個〝米奇〞袋要買$100,而家得5樣野。

老公即刻望住我唔知好嬲定好笑就將個模型盒放係架車到,跟住同老公講我唔買個模型盒可以留黎買其他野丫麻,如果你又唔買我又可以買多D野,我見到老公個表情係冇我咁好氣。到收銀處結脹,老公同收銀員講要揍一個〝米奇〞袋,點知冇晒得返display~都冇所謂喇,老公話如果冇佢全部野都唔要〝嚇死我喇〞以為冇添,因為有時display係唔會賣架麻。

老公話去〝和花亭〞開餐,但去到排長龍~見此情境即焛,我地轉移去食河粉,跟住坐車回家。


2 則留言:

  1. 我想問標題圖片&D字點轉大D?

    回覆刪除
  2. 唔好意思,因為湊住B仔唔得閒,所以我叫老公覆你,有唔明再問我丫!

    回覆刪除