2007年7月25日星期三

老公對不起,我很愛你!

老公對不起,我很愛你

昨日有朋友致電給我約今個星期日食晚飯,因為其中一個朋友生日,我已應承了,但要在星期六re-confirm,因為姑娘話阿B打左針後要2-5日後才會發燒。我尋日都忘記了同老公講,頭先老公打比我就同佢講,點知?

老公:星期日係29號喎!

我:係喎(仿言大晤)!結婚週年紀念

老公:我諗住同你去〝大奧〞。但係會好熱,這幾日我已留意〝天文台〞會唔會落下雨。

我:我咪可以去買〝XO醬〞囉!

老公:係丫!我就係諗住係咁。

我:但係你而家講左比我聽咪冇驚喜囉,如果你果日同我講我會仲開心。

老公:咁樣唔去,去另一道。

我:你到時咪又係話去〝大奧〞。

跟住老公有野做就掛線。Oh~No!點解我咁大頭蝦架,7月29日係我地結婚3週年紀念,我真係低打

,通常係男人唔記得,而家反而係我唔記得,對唔住老公丫!其實月頭當我記得都問過老公會有咩安排,佢話唔知等佢諗下先,我都知到時都係冇咩特別的過,因為我老公係一個既唔浪漫又冇心思既人,但唯一優點就係錫我。但頭先佢居然話果日會同我去
〝大奧〞,我聽到好開心

記得我地之前與一班朋友去過,仲每人用

20蚊坐觀光艇,比我地無意中睇到〝中華白海豚〞~真係低,我聽講有好多人專程租船都睇唔到,另一樣野就係〝大奧〞入面有一間店舖販賣自制〝XO醬〞非常好食,每次我都用黎整〝XO醬炒紹菜〞,吃過的人都讚好
,由於只是在
〝大奧〞才有售,所以很久之前已用光。我都有叫老公陪我入去買,但路途遙遠,一直都冇去。今次佢主動動提意去,我梗係舉腳讚誠喇!

之後打番比朋友講我結婚週年紀念,朋友都一邊笑一邊同我講,問我點解唔記得架,我都笑~真係唔記得。


1 則留言:

  1. 因為我冇寫Blog,所以唔可以留言要用老婆個名留言! 我忙碌 但是我會記得,妳都是湊B仔忙碌唔記得,但星期日天氣可能好熱希望妳能忍得往 !      

    回覆刪除