2007年7月23日星期一

一歲的針※仿真食物模型

今日係阿B要早上9:30到〝健康院〞打一歲預防針,所以肥仔&娣婦都請了假,肥仔仲明天都請埋假,因為怕阿B打針後發燒。我地食完早餐就出發,入到房阿B好似知道咁週身郁,姑娘話打左針後要等20分鐘沒有什麼事就可以走&2-5日才發燒,阿B打完針就喊到拆天咁,但出左房一陣就冇喊,可是見到佢好唔開心。

我地起程由〝健康院〞走,跟住行路去葵芳,真係熱到冇得頂,到達葵芳就立即去7-11買野飲,去到商場有好多店鋪都未開,行左一陣被我地發現〝新都會〞的廣場擺了一個關於仿真食物、日常用品、日常用具模型展覽,我&娣婦見到就即刻去影相,跟住就去買野食回家,但肥仔都係唔坐車,佢話唔想截車,所以我地都係行路回家。

肥仔一路行一路整阿B尋日趴地的禮物〝風扇〞,因為〝風扇〞成日趺落黎。身處於中午烈日當空時段,我就同佢地講我行先,之後我就一支箭行到去屋企樓下等佢地。

在〝健康院〞見過姑娘後,阿B有幾樣野要改善:


l            〝自理能力〞多D,因為家中老人家多,通常一叫就會有野得到手。 

l            平均吃粥都係半碗就比較少。 

      零食多,都係〝星星餅〞、麵包、蛋糕。 

l            一日應該吃1-2餐奶,但阿B有4餐。

姑娘話由於零食多,所以從來不覺得肚餓,導致吃粥少,加上有很多營養奶是不能供給比阿B,我諗即是倒轉奶變為副食品,而我地大家食飯或粥就是阿B現在的正餐,但係阿媽話阿B食4餐奶都話少,我都唔知點好,成日都為左阿B嘈,救救我丫



沒有留言:

發佈留言