2007年7月5日星期四

回歸~深圳之旅 (下集:1-7-2007)

2 July 2007

第五站:飲茶

我地唔去適合香港人果間,而去另一間,我地唔知點去就去左問人,我地照指示行好似唔多似或仲要行多一段路,由於天氣很熱

和尋日行左好多路,所以我地決定折返去港式酒樓,飲完茶女豬腳與她的老公回香港,因為她的老公要返工。

第六站:腳底按摩&自動麻雀機

在酒樓的時候已致電給腳底按摩中心安排司機接我地。我看到我的技師好像上年是幫我老公的技師,便問她在這裡做了多久,原來做了一年多些,我與朋友都互望對笑

,她奇怪的問咩事,我就與她解釋了,她說認不出,因為太多客人了,我都明白。玩自動麻雀機時,我地有叫左〝公司三文治〞&〝炸雞翼〞~十分好味,而〝公司三文治〞仲encore添。原本預算玩2個鐘,最終玩左4個鐘才完成8圈牌,大家都諗到沒有上年那麼好玩,氣氛好似自己係屋企打麻雀,非常遊閒,可能係我地唔趕時間的關係。我地走時突然落大雨~正所謂〝落狗屎〞,中心司機載我地去深圳火車站回香港。

尋找腳底按摩的故事:

想起上年腳底按摩真係記憶猶新、有血有戾,這個地方是我們上年無意中找到的,上年半夜才去按摩,睡醒就去飲茶,識路的朋友走左,我地想打保齡,唔識路點好呢?其中一個朋友話一路行一路搵,在烈日當空下~感覺像在沙漠裏長征,無止境的行~行~行,平時不會話熱的朋友都捱唔住,怕熱的我就不用多說,我覺得我地好像行到去深圳好偏僻的地方,沒有高樓大廈,而且疏落,亦都冇咩人,正當大家心灰意冷時,突然在眼前出現一間腳底按摩中心,我地就上去試下,在按摩過程中,與技師閒談得知這裡開業不夠一年&有自動麻雀機,我地聽到已雀躍不已,我地有5個,所以老公與另一個朋友做partner輪流打。原來自動麻雀機係有2副牌,當你打完推落去洗牌,而另一副已升上來你就可以開始另一局,所以我地根本就趕不及找續,唯有得閒的一個就幫手,整個過程非常緊湊&刺激,因為按小時收費秒秒都是錢,由於時間都不早食完飯再趕回香港,所以用餘下的15-30分鐘去完成1圈半的賽事,最後用2個鐘去完成了8圈牌。上年全個行程最開心就是玩自動麻雀機,雖然輸錢,但真係好開心。

公司三文治~平靚正 (RMB12)


 


沒有留言:

發佈留言