2007年7月26日星期四

一字排骨 (內附食譜)

每日阿婆或阿媽都會問我煮咩餸,所以我除左湊阿B之外還要煮餸、執屋、寫Blog,有好多野做。今日到阿婆問我〝今晚食乜餸〞,好在阿婆早問我唔係又係整雞翼,我諗左一陣就諗到,就係〝一字排骨〞我係初初識我老公的時候都煮過1、2次,咁等我一陣叫埋阿婆同我&阿B一齊去〝惠康〞買〝一字骨〞先。

今次不是人人都覺得好味,老豆覺得唔夠甜,但我話落左4湯匙糖,老公就覺得好味,而肥仔覺得太酸、甜和酸的味道分開了,但肉就OK,我都覺有酸味,但我接受到。老公唔食〝out〞仔食物,就算橙少少酸都唔食,而肥仔係用茄汁撈炒飯食,係要成碗都係紅色先罷休。

這食譜係好多年前係書中撕出來的,我覺得呢個食譜不是太詳盡,它賣了一些關子,因為在我整完後看見其中一幅相,廚師好像有將一字排骨拎去略炸或煎過,所以有一些地方需要自己諗一諗。我個人覺得在調味料方面加少少鹽,味道會好些。如果有朋友試整過,大家交流一下,謝謝!

一字排骨

材料:(46人用)

排骨                1

蔥段                數節

調味料:

上湯                半罐

老抽                1湯匙

生抽                2湯匙

檸檬汁            3湯匙

                    4湯匙

薑絲                1茶匙

雞精粉            少許

                    少許

做法:

1.            排骨落鑊拖水,切段各長2吋成一字形,瀝乾水份待用。

2.            先燒紅鑊,爆香蔥段去油加入排骨,然後逐步加入所有調味料,蓋上鑊蓋慢火炆10分鐘。

3.            打開蓋中火炆至汁料略少,最後加老抽上色便成。


2 則留言:

  1. 嘩... 要做咁多野... 咁不如返工搵錢請工人好過...

    回覆刪除
  2. 其實阿B係我侄仔,因為我有些事暫時不能工作,所以就湊住侄仔,咁肥仔可以負擔小D 。

    回覆刪除