2007年7月4日星期三

回歸~深圳之旅 (上集:1-7-2007)

回歸,我們決定與上年一樣去深圳玩,今次有2個意思一慶回歸、二是朋友的生日。我地好耐沒有一班朋友一齊外出玩,因為時間難遷就,之餘有些朋友又結了婚或有小朋友,所以今次係好難得既機會。今年的班子有一半是新一半是舊的,但上年熟路的朋友有事不能參與,所以我和另外一位朋友在去之前已做好資料搜集,我們安排好的行程是一站〝深圳書城中心城〞第二站〝打保齡〞第三站〝小肥羊火鍋〞第四站〝按摩〞第五站〝飲茶六站〝腳底按摩&自動麻雀機〞,還在網上列印了地圖記錄了要去地方的位置,我將地圖範圍縮小在一頁紙內顯示所有位置以便攜帶,所以不是太詳細。

1 July 2007

在吃早餐的時候,由於有一位朋友明天要回香港上班,他想打保齡先,因此就將行程稍為改動變成第一站〝打保齡〞第二站〝小肥羊火鍋〞第三站〝深圳書城中心城〞,而第四站至第六站是沒有改變的。我們吃過早餐後,坐旅遊巴由黃岡去福田,過關十分順利

,我們就坐〝的士〞去打保齡。

第一站:保齡球

到達目的地後見到有很多人,雖然我們等了2個鍾,但大家都玩得很開心

。各人分數都不錯,但是每一次我都是最低分的一個,我要努力。

第二站:小肥羊火鍋與朋友慶祝生日

由於打保齡的地方與小肥羊不是太遠,於是我地就行路去,由於我沒有預計是行路,所以我所列印的地圖是沒有太多大廈名稱和橫街名稱,行了很久還沒到,最後問了公安才到達目的地,全程用了1小時。大家汗流浹背

和帶著緩慢的腳步坐下,第一時間唔係叫野食,而係叫開冷氣 ~ cool。我們叫了一些小食:辣牛肉、酸瓜 ~好好味(掛住食,忘記影相),仲有〝金銀饅頭〞(朋友愛吃)和煎南瓜餅(女豬腳(主角)至愛),是由體貼豬腳老公order比女豬腳食~真係sweet喇,連平時不吃南瓜的我都覺得好吃,而且我地仲encore添,而火鍋配料包括:彈牙牛丸、少鹹貢丸、手打蛇餅墨魚丸、幼綠豆苗、靚靚羊肉、好味羊脂、〝殊殊〞金菇、肥牛牛(我至愛)。大家舉杯與壽星女祝壽完,隨即起筷,雖然肥牛是我至愛,由於肥牛都不是太肥,烚後有些靭,所以吃得不多,而麻辣鴛鴦湯底不及香港的辣,整體上都是一個豐富而歡樂的晚餐。

插曲:

在小肥羊與書城中間發生,主角係我老公。晚飯後,在去書城途中,我地入了一間boutique睇衫,老公&另一個朋友在外,當我地出來時就叫我們小心些,因為有好多買花的小朋友

,我同另一朋友行前,突然聽到豬腳老公叫人行開,我轉頭一看見到有個小朋友想拉住佢,而我又見到佢拖住老婆焛來焛去,但我發覺有點不對徑,我問解唔見左我老公既?豬腳老公話佢係後面,我已經意會到咩事,我見到小妹妹雙手攬住我老公隻腳,老公叫我拉開佢,但我怕接觸佢之後話我弄傷佢要我陪錢,我朋友見佢不潔叫我比張紙巾佢,之後就合力將小妹妹雙手拉開,點知仲有雙腳夾住我老公隻腳,最後大家一齊拉開了。當時小妹妹就好似一隻樹熊攬住我老公隻腳。

我:點解你咁失敗架?

老公:佢拉我隻手我有〝think〞開佢,但係佢又拉我條褲。

我隨即話:你甩褲丫

老公:係丫!我有叫腳豬老公叫你!

但係豬腳老公都要左焛右避,而我又行最前,不過以我老公身形係人都簡佢喇,又唔打得又唔睇得,而且身形又瘦削,加上當日身穿運動褲(易甩)。

第三站:深圳書城中心城

在網上看到〝深圳書城中心城〞係全球最大書城和24小時營業,吃過晚飯後,見小肥羊與書城都是一條直路,所以我地又徒步去,可以幫助消化,幸好晚上有少許微風,不是太熱,我地行了1小時有多,還未到目的地,但四周街燈與途人不多,大家心想是否行錯路

,突然見到一名女子由對面馬來過來,終是上前問路,我們的方向沒有錯,而且她還帶我地去,因為她現要上班的地方剛好在附近,在途中有一個朋友與她交談,得知原來〝深圳書城中心城〞只是得一間〝星光閱讀棧〞是24小時營業,其他都是在晚上10:30前關門,我內心有一點兒失望。最後花了2個鐘時間到達目的地,大家都很疲倦地走進〝星光閱讀棧〞,店內的書籍全是讀書人看的書,有一位朋友買了一幅深圳地圖,以便日後使用,逗留了一陣便出發去下一站。

第四站:按摩

今次我地坐〝的士〞,因為路程太遠。原本是去上年去過的那間~有睡眠區,睡醒後可以再去玩,但朋友詢問過朋友介紹這間好,我地向服務員了解情況後就決定試新的,並且已幫我地預留了房間,由於上次有人帶,今次冇,我真係好似〝大鄉你出城〞~慒下慒下。這間的技師比上一間好,他們還提意現在按2個鐘,還有一個鐘留待明天按,因為2個鐘已足夠按全身,再按多一個鐘是嘥的,我們還問他們飲茶有什麼地方介紹,他們介紹了2個地方,其中一個消費比較貴(內地人),但是適合香港人。按摩完後,在休息區消夜時我發覺明天再按又要再比小費~咁個行程又貴左少少囉。一覺醒來,就去比人〝揼〞,今次的技師非常好,我每次都會告訴技師我的肩頸問題,可能得一個鐘的關係她真的集中按我的肩頸,而且按的位置又剛好是我的痛處,真係成個人都鬆了很多。我地都十分滿意這間的技師的技術

金銀饅頭

encore香煎南瓜餅~ 好好味 (女豬腳(主角)至愛)

麻辣鴛鴦湯底~ 不辣

靚靚羊肉

肥牛牛 ~ 至愛

手打蛇餅墨魚丸


沒有留言:

發佈留言