2007年6月29日星期五

巨響、地震、發燒、串燒3兄弟

巨響、地震

尋晚12點幾,突然聽到一聲巨響&感覺到地震,我地隨即彈起身連睡了既爺爺&嫲嫲都驚醒,各人都心知不妙
,正當我地沖入房之際就聽到阿B嚎哭,大家都慌忙入房,因為我比較近房,所以我係第一個到案發現場,我見到阿B不是睡在牀上,而是俯臥在地上、頭向門口,我見此形勢就隨即抱起阿B,然後交比尾隨既肥仔,過了一陣肥仔又交比娣婦,雖然阿B仍然哭,但細聲左&有時都會停。

當各人看過阿B&情緒穩定了,娣婦抱阿B入房,然後去刷牙與阿B睡,而我就暫時陪住阿B。阿B在輾轉反側後睡了,突然阿B張開眼4-5秒後又哭,我即時抱起阿B行出房,待情緒穩定了再抱回房,但不是睡得太好,因為時不時都張開眼,我諗阿B可能怕再次跌落牀。

回想起聽到巨響、感覺到地震&阿B嚎哭都係發生於電光火石之間,

當時的情境真係好似走難

 

發燒、串燒3兄弟

今朝9點,我覺得阿B好似發燒就幫佢探熱,在餘下10幾秒&幾秒時我聽到阿B 〝pat pat〞 分別有2聲留氣聲~〝芝.........〞,我就知道將會有大事件發生,心想~〝點解仲未夠鐘架、唔好呀、快D喇、唔想有串燒3兄弟〞,咇咇咇咇~好野終於夠鐘,當我掹探熱針出黎就聽到有野湧出黎既聲,我就二話不說幫阿B著返條片,真係好險。雖然阿B係有發燒,不過阿B都好精神,咁我都放心返大陸玩。


沒有留言:

發佈留言