2007年6月10日星期日

金魚~命案


尋晚食緊飯時,肥阿哥打電話黎問一陣去唔去佢家打機,肥仔話完飯先覆,我就問老公去唔去,老公話

好攰和腰骨痛唔去,其實佢仲有畏高
,因為肥阿哥住最高41樓,所以每次去到都要
拉晒所有窗簾,所以唔去,我地食完飯一陣肥仔就預備去,我見時間尚早&我又想去就同老公講10點到走,錫我既老公當然批准喇
。過到去,原來肥阿哥買左
3條fish送比阿B,就係上面3條喇,但我問係咪要泵氧氣比fish,肥阿哥話唔駛用氧氣珠,就係樽入底黃色既沉澱物,我覺得氧氣珠好似我小時候既香珠。

今日大家都回家食飯,所以出街後傍晚時回家,但肥仔一家係肥阿哥家未返,咁我就可以去洗白白lu,係洗白白途中老公突然同我講有一條fish死左,我即刻心諗

唔通條fish幫我地擋左殺,我係咪好好想像力呢?娣婦撈起條死fish時,話另一條唔知係咪就死,因為用手篤佢冇咩反應,但係到而家2條fish都冇事。

相中有3條fish邊條死左,就係樽底果隻fish係死左。但唔知開冷氣fish會唔會凍呢


2 則留言:

  1. 其實咁養係唔得架... d魚唔會長命... 一定要用"氣Bomb"先得架...

    回覆刪除
  2. 我都唔知道,但我肥阿哥有養鹹水魚,可是今日起身又多一條死左,我一陣都要問下佢先!

    回覆刪除