2007年6月24日星期日

第一件泳衣


上星期六雖然天氣很熱,但肥老豆、媽媽、伯娘&姑姑媽都陪了我去買泳衣,而伯伯和丈丈都要返工。當日不只是買了泳衣,還有很多屬於我東西。

相中的泳衣好看嗎?媽媽十分喜愛,還說如沒有了蜘蛛俠的圖案,這件泳衣好像是一件賽車手的服裝,十分酷,而姑姑媽還說笑,其他人看到會覺得很奇怪,為什麼蜘蛛俠會在水中,而不是在大厦上爬來爬去,有點怪怪啊!


4 則留言:

  1. 嘩...好靚呀?但係件泳衣咁大,b仔幾多歲先著到呢?

    回覆刪除
  2. 星期六,我地係吉吉島買的,因為試過 95 size 和 100 size ,但95 size怕條片脹少少就會斜住 ,所以我地一致通過買100 size會比較適合,下次影相比你睇吖 !

    回覆刪除
  3. 介紹個網站俾你 , 有關營養健康和減肥的 , 覺得有用的就轉寄俾你的朋友啦 !: www.healthcometrue.com/hk

    回覆刪除
  4. 唔該你,我有時間就會去睇架喇 !

    回覆刪除